Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] kolizja per pixel

Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-12 19:34
Autor Wiadomość
kamilcv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] kolizja per pixel
» 2015-08-12 18:35:51
Witajcie, mam problem z kolizją per pixel, chodzi o to, że mam taki kod:
C/C++
x_ludzika_int = int( x_ludzika );
y_ludzika_int = int( y_ludzika );

sf::Color col = ibudynek.getPixel( x_ludzika_int, y_ludzika_int );

if( col == sf::Color( 0, 0, 0 ) )
{
    cout << " czarny " << endl;
}

no i gdy włączę grę pochodzę parę sekund ludzikiem po mapie i mi się gra wyłącza, bez żadnego komunikatu że program przestał działać czy coś, po prostu jakbym ją wyłączył, i problem tkwi w powyższym kodzie, gdyż jeśli go nie ma, gra śmiga bez problemu. Ktoś może wie o co chodzi?
P-136104
pekfos
» 2015-08-12 18:38:32
Nie sprawdzasz poprawności argumentów w getPixel().
P-136105
kamilcv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-08-12 18:44:32
a w czym tkwi problem? getPixel() stosowany na sf::Image i w argumentach ma inty
P-136106
notabigthreat
» 2015-08-12 19:30:50
A czy na pewno na obrazku się znajduje taki piksel?
Cytując dokumentację SFML:
This function doesn't check the validity of the pixel coordinates, using out-of-range values will result in an undefined behavior.
Czy x_ludzika_int/y_ludzika_int może być ujemne?
P-136109
kamilcv
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-08-12 19:34:01
aaa no nawet jest od razu jak się włączy gre
P-136110
« 1 »
  Strona 1 z 1