[SFML] kolizja per pixel
Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-12 19:34
kamilcv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] kolizja per pixel » 2015-08-12 18:35:51 Witajcie, mam problem z kolizją per pixel, chodzi o to, że mam taki kod: x_ludzika_int = int( x_ludzika ); y_ludzika_int = int( y_ludzika );
sf::Color col = ibudynek.getPixel( x_ludzika_int, y_ludzika_int );
if( col == sf::Color( 0, 0, 0 ) ) { cout << " czarny " << endl; }
no i gdy włączę grę pochodzę parę sekund ludzikiem po mapie i mi się gra wyłącza, bez żadnego komunikatu że program przestał działać czy coś, po prostu jakbym ją wyłączył, i problem tkwi w powyższym kodzie, gdyż jeśli go nie ma, gra śmiga bez problemu. Ktoś może wie o co chodzi? |
|
pekfos |
» 2015-08-12 18:38:32 Nie sprawdzasz poprawności argumentów w getPixel(). |
|
kamilcv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-08-12 18:44:32 a w czym tkwi problem? getPixel() stosowany na sf::Image i w argumentach ma inty |
|
notabigthreat |
» 2015-08-12 19:30:50 A czy na pewno na obrazku się znajduje taki piksel? Cytując dokumentację SFML: This function doesn't check the validity of the pixel coordinates, using out-of-range values will result in an undefined behavior.
|
Czy x_ludzika_int/ y_ludzika_int może być ujemne? |
|
kamilcv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-08-12 19:34:01 aaa no nawet jest od razu jak się włączy gre |
|
« 1 » |