Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kilka plików w programie.

Ostatnio zmodyfikowano 2015-09-20 19:51
Autor Wiadomość
Dragren
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Kilka plików w programie.
» 2015-08-30 22:36:02
Witam !
Otóż mam pytanie czy jest możliwość podzielenia kodu na 3 pliki : main.cpp , lokacja1.cpp , lokacja2.cpp . Czy można otóż te 3 pliki połączyć i po przyciśnięciu np przycisku 1 przenosi nas do pliku "lokacja1.cpp". Potrzebne mi to po to , aby cały program nie był pomieszany i żebym wiedział co gdzie jest.
P-137078
michal11
» 2015-08-30 23:02:11
Tak.

Od siebie dodam(bo o to nie zapytałeś), że jeżeli chcesz wiedzieć jak to zrobić to poszukaj informacji w internecie, w szczególności w tutejszym kursie jest na pewno lekcja na ten temat.

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
P-137079
mateczek
Programowanie obiektowe
» 2015-09-19 19:34:09
Ja sobie piszę klasy. Każda z dwóch plików. (jestem elektrykiem nie programistą:P Więc w mojej praktyce jeszcze mi się nie zdarzyło rozbijać klasy na więcej plików:P)
Każdą klasę dzielę na plik nagłówkowy, i plik implementacji. Używam qtCreatora bo upodobałem sobie bibliotekę QT !!!
Oczywiście czasami klasa jest tak mała że nie trzeba dwóch plików wszystko da się zmieścić w pliku nagłówkowym. Na przykład napisałem klasę bitArray(16 elementowa tablica bitów). Gdzie de facto potrzebne mi były jedna funkcja i jeden przeciążony operator[]. Wówczas da się zmieścić klasę w jednym pliku nagłówkowym. - każda funkcja z definicją w pliku nagłówkowym jest automatycznie inline!!! i jeśli funkcje są krótkie to jest to jak najbardziej wskazane

https://pl.wikibooks.org/wiki/Programowanie_C%2B%2B_Qt4_w_systemie_Gnu-Linux/QVariant
P-137685
Monika90
» 2015-09-20 11:16:45
każda funkcja z definicją w pliku nagłówkowym jest automatycznie inline!!!
Wcale że nie.
P-137707
mateczek
kiedyś czytałem takie wyjaśnienie
» 2015-09-20 19:42:41