[SFML] pozycja myszy względem prymitywu po zmianie widoku
Ostatnio zmodyfikowano 2015-11-18 08:55
myszaq Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] pozycja myszy względem prymitywu po zmianie widoku » 2015-11-17 17:38:55 Program w uproszczeniu wygląda tak. Mapka: RectangleShape map( 3000, 3000 ); map.setPosition( 0, 0 );
View: sf::View View( sf::FloatRect( 0, 0, 3000, 3000 );
(zaimplementowałem przesuwanie i zoomowanie widoku) W pętli głównej: Vector2f mouse( Mouse::getPosition( window ) );
window.clear();
window.setView( View );
window.draw( map );
window.setView( window.getDefaultView() );
HUD.drawInterface( window );
window.display();
Problem: nie wiem jak uzyskać pozycję myszy względem mapy(GlobalBounds). To moje pierwsze dni z SFML więc proszę o wyrozumiałość. |
|
maly |
» 2015-11-18 08:55:21 |
|
« 1 » |