Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] pozycja myszy względem prymitywu po zmianie widoku

Ostatnio zmodyfikowano 2015-11-18 08:55
Autor Wiadomość
myszaq
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] pozycja myszy względem prymitywu po zmianie widoku
» 2015-11-17 17:38:55
Program w uproszczeniu wygląda tak.
Mapka:
C/C++
RectangleShape map( 3000, 3000 );
map.setPosition( 0, 0 );

View:
C/C++
sf::View View( sf::FloatRect( 0, 0, 3000, 3000 );

(zaimplementowałem przesuwanie i zoomowanie widoku)

W pętli głównej:
C/C++
Vector2f mouse( Mouse::getPosition( window ) );

//pętla z eventami

window.clear();

//-----   Widok apki --- View
window.setView( View );

window.draw( map );


//-----   Domyślny widok --- interface
window.setView( window.getDefaultView() );

//rysowanie interface
HUD.drawInterface( window );

window.display();

Problem:

nie wiem jak uzyskać pozycję myszy względem mapy(GlobalBounds). To moje pierwsze dni z SFML więc proszę o wyrozumiałość.

P-140311
maly
» 2015-11-18 08:55:21
P-140329
« 1 »
  Strona 1 z 1