[c++/allegro] Problem z porszuaniem
Ostatnio zmodyfikowano 2015-12-16 13:33
Capitan Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[c++/allegro] Problem z porszuaniem » 2015-12-10 13:43:09 Ahoj, zrobiłem postać i samochód, które się poruszają po mapie kafelkowej. Chciałem zrobić, by po naciśnięciu klawisz np. ENTER, postać wchodziła do samochodu, a po ponownym naciśnięciu wychodziła - (tak jak np. w GTA) Mam problem, bo czasami po naciśnięciu wszystko działa - postać znika, kierujemy samochodem, a czasami nic nie robi i trzeba kliknąć kilka razy by "załapało" if( key[ KEY_ENTER ] ) { if( player.move ) { car.move = true; player.move = false; player.life = false; } else { player.move = true; car.move = false; player.life = true; player.x = car.x; player.y = car.y; } } void PLAYER::Draw( int width, int height, bool life ) { if( life ) { blit( bmp, anim,( int ) frame * PLAYER_SIZE, 0, 0, 0, width, height ); rotate_center_sprite( bufor, anim, x - map.scrollx, y - map.scrolly, itofix( dir ) ); } } void logic() { if( car.move ) { car.Operate(); } else { player.Operate(); } if( key[ KEY_ESC ] ) wayout = true; } |
|
DejaVu |
» 2015-12-16 13:33:44 Przypuszczam, że musisz wykrywać fakt wciśnięcia klawisza, a nie fakt, że jest on wciśnięty. |
|
« 1 » |