Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Kolejność Sprite'ów

Ostatnio zmodyfikowano 2015-12-25 17:27
Autor Wiadomość
patrykos46z
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Kolejność Sprite'ów
» 2015-12-25 17:12:03
Witam, jak w SFML zarządzać kolejnością danych sprite'ów? Piszę grę Ping-Pong i na środku ekranu narysowałem linię, która wyznacza niby środek stołu ping-pongowego. Problem w tym, że poruszająca się piłka po ekranie, zawsze przechodzi pod daną linią.
Obrazek powinien zilustrować problem:
http://i.imgur.com/n44OK41.png
Widać na nim jak piłka znajduje się poniżej tej pseudo linii wyznaczającej środek. :D

Rzecz jasna kolejność rysowania jest u mnie taka, jak powinna:

window->draw(*pilka);
window->draw(*rakieta1);
window->draw(*rakieta2);
window->draw(*pkt1);
window->draw(*pkt2);
window->draw(*linia); // <- Nasza nieszczęsna linia.
P-142349
czosnek17
» 2015-12-25 17:17:40
Rysuj piłkę po narysowaniu linii.
P-142350
patrykos46z
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-12-25 17:27:32
Ojej, widać się pogubiłem... Myślałem, że tak jest dobrze, bo po numeracji linii kodu wychodziło, że piłka jest wyżej. :D Ah te błędy począkującego. Do zamknięcia i przepraszam za spam... :(
P-142351
« 1 »
  Strona 1 z 1