[SFML] Kolejność Sprite'ów
Ostatnio zmodyfikowano 2015-12-25 17:27
patrykos46z Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Kolejność Sprite'ów » 2015-12-25 17:12:03 Witam, jak w SFML zarządzać kolejnością danych sprite'ów? Piszę grę Ping-Pong i na środku ekranu narysowałem linię, która wyznacza niby środek stołu ping-pongowego. Problem w tym, że poruszająca się piłka po ekranie, zawsze przechodzi pod daną linią. Obrazek powinien zilustrować problem: http://i.imgur.com/n44OK41.png Widać na nim jak piłka znajduje się poniżej tej pseudo linii wyznaczającej środek. :D
Rzecz jasna kolejność rysowania jest u mnie taka, jak powinna:
window->draw(*pilka); window->draw(*rakieta1); window->draw(*rakieta2); window->draw(*pkt1); window->draw(*pkt2); window->draw(*linia); // <- Nasza nieszczęsna linia. |
|
czosnek17 |
» 2015-12-25 17:17:40 Rysuj piłkę po narysowaniu linii. |
|
patrykos46z Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-12-25 17:27:32 Ojej, widać się pogubiłem... Myślałem, że tak jest dobrze, bo po numeracji linii kodu wychodziło, że piłka jest wyżej. :D Ah te błędy począkującego. Do zamknięcia i przepraszam za spam... :( |
|
« 1 » |