Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Biblioteka/Funkcja do "przechwycenia" czasu.

Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-09 11:51
Autor Wiadomość
full-zero
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Biblioteka/Funkcja do "przechwycenia" czasu.
» 2016-01-09 11:18:03
Witam serdecznie!
Z góry zaznaczam, że jestem dość początkującą programistką i moja wiedza w tej dziedzinie jest troszkę ograniczona :) .

Do zrobienia mam program, który znany jest też jako "Mistrz klawiatury".
I tutaj mam do was pytanie :

Czy istnieje jakaś biblioteka/funkcja, która pozwoliłaby na "kontrolę nad czasem" ? Tzn. mam koncepcję, że przy każdym naciśnięciu klawisza na klawiaturze program pobierałby czas, więc tym samym dałoby się bardzo prosto policzyć, ile zajęłoby nam naciśnięcie każdej litery w zdaniu.

Czy ma ktoś z was wiedzę na ten temat i mógłby trochę pomóc ? :)

Pozdrawiam.
P-143170
mateczek
» 2016-01-09 11:40:28
pobrać czas możesz postą funkcją clock() co do mistrza klawiatury to rozumiem że piszesz o okienkach??
C/C++
#include <iostream>
#include<string>
#include<ctime>
using namespace std;

int main() {
    string tekst { "aaaaaaaaadddddddddddddddddddddffffffffffffffffffffffffkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk"
        "ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd"
        "dddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd;fadsfasdfasddddddddddddddfdsfsdafasdfa" };
   
    int t1, t2;
   
    t1 = clock();
    for( char & znak: tekst ) {
        if( znak >= 'a' ) znak -= 32;
       
    }
   
    t2 = clock();
    cout << tekst << " czas wykonania pentli w ms - " <<( t2 - t1 ) << endl;
}
P-143171
full-zero
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-09 11:51:19
Chodzi mi o tekst pobrany z pliku tekstowego, który użytkownik musi przepisać. Tutaj link który szczegółowo wyjaśnia : http://imgur.com/RktdMZa.

Czyli po pobraniu trzech linijek musimy przepisać tekst, który jest niewidoczny dla użytkownika.