Obracanie się obiektu
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Obracanie się obiektu

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Obracanie się obiektu
» 2016-01-18 19:19:04
Witam, mam dwie figury i chciałbym obracać tylko jedną z nich. Wiem, że do obracania służy funkcja glRotatef();, ale gdzie ją umieścić? :)

C/C++
glBegin( GL_TRIANGLE_FAN );

glVertex2f( 0.0, 0.0 ); //srodek kola
for( kat = 0.0; kat <( 2.0 * GL_PI ); kat +=( GL_PI / 32.0 ) )
{
    if( kat < dol && kat > gora )
         glVertex2f( cos( kat ), sin( kat ) );
   
}

glEnd();
glBegin( GL_POLYGON ); //polygon - wielobok

//glRotatef(kacik,0,0,1);

glVertex2f( - 3.5, - 3.5 );
glVertex2f( - 3.5, - 2.5 );
glVertex2f( - 2.5, - 2.5 );
glVertex2f( - 2.5, - 3.5 );

glEnd();
// flush GL buffers
/* flush GL buffers */
glPopMatrix();
glFlush();

}
P-143746
» 2016-01-18 21:18:24
Zapewne przed rozpoczęciem renderowania obiektu.
P-143757
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-18 21:22:50
Ze też na to nie wpadłem, dzięki :)
P-143758
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-18 21:28:31
Jak już mogę kręcić tym obiektem, to w jakiś sposób, zrobić tak, aby sam się kręcił cały czas. Pętla nieskończona zawiesza program
P-143760
» 2016-01-18 21:54:53
A pamiętasz w tej nieskończonej pętli renderować na ekranie?
 
P-143764
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-19 06:04:05
Dzięki, zamykam :)
P-143770
« 1 »
 Strona 1 z 1