(irrlicht) Problem z klawiszami
Ostatnio zmodyfikowano 2010-03-31 23:43
Gronek8624 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
(irrlicht) Problem z klawiszami » 2010-03-29 22:43:15 Witam Mam problem polegający na tym że gdy komplikuje to wychodzą mi błędy z "Klawisze aktywne;" i inne które się pojawiły gdy dodałem kod źródłowy z III. Klawiszologia Jak by co to mam wersje 1.3 irrlicha. #include <irrlicht.h>
using namespace irr; using namespace core; using namespace scene; using namespace video;
class Klawisze : public IEventReceiver { public: virtual bool OnEvent( const SEvent & event ) { if( event.EventType == irr::EET_KEY_INPUT_EVENT ) KeyIsDown[ event.KeyInput.Key ] = event.KeyInput.PressedDown; return false; } virtual bool IsKeyDown( EKEY_CODE keyCode ) const { return KeyIsDown[ keyCode ]; } Klawisze() { for( u32 i = 0; i < KEY_KEY_CODES_COUNT; ++i ) KeyIsDown[ i ] = false; } private: bool KeyIsDown[ KEY_KEY_CODES_COUNT ]; };
int main()
{ Klawisze aktywne; IrrlichtDevice * device = createDevice( EDT_OPENGL, core::dimension2d < s32 >( 640, 480 ), 32, false, false, false, & aktywne ); video::IVideoDriver * video = device->getVideoDriver(); scene::ISceneManager * menage = device->getSceneManager(); scene::ICameraSceneNode * kam = menage->addCameraSceneNodeFPS(); device->getCursorControl()->setVisible( false ); kam->setPosition( core::vector3df( 0, 0, - 100 ) ); IAnimatedMesh * pudlo = menage->getMesh( "media/mesh/pudlo.md2" ); IAnimatedMeshSceneNode * pud = menage->addAnimatedMeshSceneNode( pudlo ); pud->setScale( core::vector3df( - 300, - 300, - 300 ) ); pud->setPosition( core::vector3df( 0, 0, 900 ) ); pud->setMaterialFlag( video::EMF_LIGHTING, false ); pud->setMaterialTexture( 0, video->getTexture( "media/img/pudlo.png" ) ); while( device->run() ) { if( aktywne.IsKeyDown( irr::KEY_KEY_W ) ) { core::vector3df v = pud->getPosition(); v.Z += 0.1f; pud->setPosition( v ); } else if( aktywne.IsKeyDown( irr::KEY_KEY_S ) ) { core::vector3df v = pud->getPosition(); v.Z -= 0.1f; pud->setPosition( v ); } else if( aktywne.IsKeyDown( irr::KEY_F2 ) ) { core::vector3df v = pud->getScale(); v.X -= 0.01f; v.Y -= 0.01f; v.Z -= 0.01f; pud->setScale( v ); } else if( aktywne.IsKeyDown( irr::KEY_F1 ) ) { core::vector3df v = pud->getRotation(); v.Y += 0.04f; pud->setRotation( v ); } else if( aktywne.IsKeyDown( irr::KEY_ESCAPE ) ) { device->drop(); return 0; } video->beginScene( true, true, video::SColor( 255, 0, 10, 200 ) ); menage->drawAll(); video->endScene(); } } |
|
malan |
» 2010-03-29 23:41:17 Jaki to błąd? |
|
DejaVu |
» 2010-03-30 03:10:24 Komplikacja = nieoczekiwany problem Kompilacja = tworzenie programu/biblioteki ze źródeł Kompilacja != Komplikacja |
|
Elaine |
» 2010-03-30 08:07:40 Biorąc pod uwagę to, co podczas tego procesu się dzieje, nazywanie kompilacji komplikacją nawet ma sens... |
|
Gronek8624 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-03-30 08:22:48 << delete >> |
|
DejaVu |
» 2010-03-30 11:56:56 A tak nawiązując do Twojego błędu to być może on wynika z tego, że masz inną wersję Irrlicht'a zainstalowaną lub nie zlinkowałeś biblioteki. Wersja Irrlicht'a, która była użyta w przykładach w kursie znajduje się na repozytorium. |
|
Gronek8624 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-03-30 14:59:34 no chetnie bym se załadował nowszą wersje ale gdy istaluje 1.4.1 to wogule mi znika jedynie w packmanie pisze ze mam wersje 1.4.1 :( Jak mam zainstalować nowszą wersje
|
|
malan |
» 2010-03-30 23:01:53 |
|
« 1 » 2 |