Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Problem z odtwarzaniem dzwięku.

Ostatnio zmodyfikowano 2016-01-22 13:23
Autor Wiadomość
Razner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Problem z odtwarzaniem dzwięku.
» 2016-01-21 13:11:43
Witam zrobiłem mały program nagrywający i odtwarzający dźwięk z mikrofonu.
Poprawnie zapisuje do pliku i w windows media player bez problemu mogę go odtworzyć
Jednak jak z programu chcę odtworzyć to cisza. Nic nie gra. Próbowałem potem odtworzyć z pliku i bufora jednocześnie ale też kicha :/ Podejrzewam że program/kompilator/Bóg nie chce zgrać się z moimi słuchawkami i wysyła gdzieś dźwięk w eter. Wcześniej miałem ustawione w windows dźwięk 5.1 to program nie chciał działać w ogóle.
C/C++
#include <iostream>
#include <time.h>
#include <SFML/Audio.hpp>
#include <windows.h>
#include <SFML/Graphics.hpp>
using namespace std;

int main()
{
   
   
    if( !sf::SoundBufferRecorder::isAvailable() )
    {
        cout << " Brak podłączonego mikrofonu " << endl;
    }
    int czasA = GetTickCount();
    sf::SoundBufferRecorder recorder;
    recorder.start();
    int a = 0;
    cin >> a;
    if( a != 0 ) {
        recorder.stop();
        const sf::SoundBuffer & buffer = recorder.getBuffer();
        sf::Sound sound( buffer );
        buffer.saveToFile( "my_record.ogg" );
        sf::SoundBuffer play;
        if( !play.loadFromFile( "my_record.ogg" ) );
       
    }
    cin >> a;
}
P-143851
1aam2am1
» 2016-01-21 15:32:14
tylko ładujesz plik nigdzie nie karzesz mu odtworzyć dzwięku
P-143854
Razner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-21 16:28:42
To jak wyglądałoby polecenie z odtwarzaniem dźwięku z bufora.
Bo ten kod to jest w sumie kopiuj-wklej z innej strony i myślałem że
if( !play.loadFromFile( "my_record.ogg" ) ); - odtwarza z pliku
sf::Sound sound( buffer ); - odtwarza z pamięci podręcznej
P-143856
1aam2am1
» 2016-01-22 11:39:35
C/C++
sf::SoundBuffer play;
if( !play.loadFromFile( "my_record.ogg" ) )
{
    std::cout << "Nieudalo sie zaladowac dzwieku";
    return;
}
sf::Sound sound;
sound.setBuffer( play );
sound.play();
P-143878
Razner
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-01-22 13:23:10
Niestety też nie gra ani nic nie wyświetla
P-143884
« 1 »
  Strona 1 z 1