Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SPOJ] imieniny

Ostatnio zmodyfikowano 2016-05-19 02:57
Autor Wiadomość
edeco
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-05-18 17:45:30
michal11 & mateczek - dziękuję... przeanalizowałem wasze programy (chyba tak to można nazwać, a wg mnie nawet powinno się nazwać, mam na myśli "analizowanie")...
co więcej pozwoliłem sobie na sprawdzenie ich na SPOJ-u... "sędzia" zaliczył oba, ale samo zaliczenie cudzej pracy nie powinno być dla mnie zadowoleniem... powinienem wyciągnąć wnioski...
Wydaje mi się, że moje "dzieło" było odrzucane gdyż nie robiłem sprawdzenia dla klasy złożonej z jednego ucznia...

jeszcze raz dziękuję
p.s. za jakiś czas zabiorę się za nowe zadanie i najprawdopodobniej znowu będę potrzebował wyjaśnień :)
P-148379
carlosmay
» 2016-05-18 22:47:48
p.s. za jakiś czas zabiorę się za nowe zadanie i najprawdopodobniej znowu będę potrzebował wyjaśnień :)
Zadania na SPOJu są do przećwiczenia umiejętności. Jeśli nie idzie uzupełniasz wiedzę, szukasz błędów i znów uzupełniasz.
Znalezienie rozwiązania samemu daje dużo lepsze efekty edukacyjne.
P-148395
mateczek
» 2016-05-19 02:57:16
zadania na spoju mają jedną wadę !!! Nie znasz danych testowych, które generują błąd. Przez co jest utrudniona diagnostyka. Z tym zadaniem miałem kłopot taki, iż pomyliłem kolejność. A mianowicie założyłem, że dane są podawanie odwrotnie (chodzi o dane testowe gdzie liczba cukierków jest mniejsza od liczby uczniów) !!! Kolejna zmyłka to to, że klasa może być jednoosobowa, a mimo to ktoś kupuje cukierki(I tylko dlatego, że pojawił się błąd dzielenia przez 0 na to wpadłem ).
P-148396
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2