Czyszczenie pamięci
Ostatnio zmodyfikowano 2010-04-25 13:04
DejaVu |
» 2010-04-25 11:05:20 Błędną tezę wysunąłeś. Operator new jest po to by zaalokować dodatkową pamięć, która jest przydzielana dynamicznie. Ponadto pamięć w ten sposób zarezerwowaną możesz zwolnić kiedy chcesz. PS. Nadal nie uzyskałem fragmentu kodu, który rzekomo czyści pamięć. /edit: Tak swoją drogą jeśli chcesz zmienić wskaźnik poza funkcją musisz dodać referencję lub przekazać wskaźnik na wskaźnik. void destruct( gracz *& wsk );
|
|
malan |
» 2010-04-25 11:55:21 Po przekazaniu wskaźnika na wskaźnik do funkcji mój kod działa :). |
|
lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-04-25 13:04:34 No właśnie myślałem o referencji ale nie spróbowałem....
wielkie dzięki |
|
1 « 2 » |