Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Dodawanie plików do .exe

Ostatnio zmodyfikowano 2016-06-28 18:38
Autor Wiadomość
MSSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Dodawanie plików do .exe
» 2016-06-27 20:38:22
Witam

Ostatnio spotkałem się z instalatorem pewnej gry, napisanym w C++, któryż to miał niejako "zincludowane" wewnątrz siebie wszystkie pliki gry i przez to ważył grubo ponad 1 gb. Stąd moje pytanie: w jaki sposób można takie cudo stworzyć, tzn. pliki używane przez naszą aplikację zaszyć wewnątrz jej?
P-149476
Gibas11
» 2016-06-27 21:20:39
Qt/Resources, polecam.
P-149477
MSSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-06-27 21:45:56
A może coś z WinApi? Nie uśmiecha mi się ciągle bawić z Qt...
P-149478
Gibas11
» 2016-06-27 22:14:26
Wolisz jednoplatformową bibliotekę której 3/4 kodu ma ponad kilkanaście lat od Qt? Najprościej chyba zrobić własny program konwertujący dowolny plik na .hpp i .cpp, WinAPI chyba czegoś takiego nie ma, ale nie dam sobie ręki uciąć.
P-149479
mateczek
» 2016-06-28 13:02:56
czym innym jest instalator (zwykłe samorozpakowujące archiwum pierwszym z brzegu programem pakującym chyba da się to zrobić). A czym innym zasoby trzymane w pliku aplikacji ()
P-149482
Gibas11
» 2016-06-28 18:38:05
Z treści posta wynika raczej że cały instalator był w cpp i chyba właśnie o zasoby chodziło. Bo z tego co wiem to do instalatora nawet nie trzeba umieć programować.
P-149486
« 1 »
  Strona 1 z 1