Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Dodanie bilioteki sfml do code:blocks

Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-08 22:11
Autor Wiadomość
mateczek
» 2016-08-08 13:33:20
już tylko wchodząc na stronę sfml widać że najnowsza stablilna wersja to 2.3.2 A Ty masz wersję 2.0 http://www.sfml-dev.org​/download.php. A więc chyba dobrym wyborem jest zacząć od pobrania tej najnowszej !!!!
Kompilator masz w wersji 32 bity a Próbujesz podlinkować skompilowaną 64 bitową bibliotekę?? tak się nie da!!! musisz dobrać bibliotekę do kompilatora. lub skompilować samodzielnie !!!


w opcjach linkera musisz dać to poniżej aby się skompilowało
-lsfml-graphics -lsfml-window  -lsfml-system
PS. Dlaczego początkujący bujają się na Windowsie z nauką programowania tego nie rozumiem !!! przecież ten sfml to 20 sekund roboty na ubuntu !!!
https://youtu.be/sFGwuZOcLRI
P-150661
Banneq
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-08 19:05:53
To jakiś nonsens...

http://iv.pl/images/99498715481394348890.jpg
P-150667
marcolo2307
» 2016-08-08 21:20:49
Może po prostu samemu skompiluj? Będzie łatwiej.
P-150672
mateczek
» 2016-08-08 21:45:42
nie nonsens tylko masz złe dllki w stosunku do bibliotek użytych do kompilacji programu !!! pewnie pokopiowałeś złe biblioteki do katalogu kompilatora albo do katalogu aplikacji. Niestety na Windowsie trzeba się trochę orientować w temacie .
P-150673
Banneq
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-08-08 22:11:21
Wszystko było dobrze poustawiane. Pobrałem wersję GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32-bit i przekopiowałem dllki. Działa. Dzięki za pomoc i czas mi poświęcony.
P-150674
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3