[SFML 2.4.0] - Sprite-y się nie wyświetlają.
Ostatnio zmodyfikowano 2016-08-14 16:54
Tomek66678 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.4.0] - Sprite-y się nie wyświetlają. » 2016-08-14 15:43:47 Tak jak wyżej ^^ Zacząłem swoją przygodę z SFML i mam problem z wyświetlaniem spritów. Mam taki program: #include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Window.hpp>
int main( int argc, char ** argv ) { sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Okno", sf::Style::Default ); while( window.isOpen() ) { sf::Texture texture; texture.loadFromFile( "C:\Kurs SFML\bin\Debug\ball.png" ); sf::Sprite sprite; sprite.setTexture( texture ); sf::Event event; while( window.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) window.close(); if( event.type == sf::Event::KeyPressed && event.key.code == sf::Keyboard::End ) window.close(); if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Escape ) ) window.close(); } window.clear( sf::Color::Black ); window.draw( sprite ); window.display(); } return 0; }
Wyświetla się okno z czarnym tłem, ale obrazka ni ma. :( Próbowałem użyć ścieżki bezpośredniej, jak i samej nazwy. Próbowałem też programu z kursu (Oczywiście z podmienieniem adresu obrazka): http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-SFML-2-x-C++/Podstawy/Wczytywanie-tekstur-i-rysowanie-sprajtow/473Ale również sprite się nie wyświetla. Jeżeli to ważne używam środowiska Code::Blocks 16.01 SFML 2.4.0 (GCC 4.9.2 TDM (SJLJ) - 32-bit) |
|
Tomek66678 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-14 15:51:41 Z góry przepraszam. To jest mój pierwszy temat na forum ;) |
|
marcolo2307 |
» 2016-08-14 16:22:51 \ to znak specjalny. Używaj albo / albo podwójne \\. Pojedynczego \ używa się do np. nowej linii '\n'. |
|
Tomek66678 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-14 16:30:48 Dziękuje działa, ale jak sprawić żeby wczytywał obraz bez całkowitej ścieżki(z katalogu roboczego), bo jak wpisuje "ball.png" jest taki problem jak poprzednio. |
|
marcolo2307 |
» 2016-08-14 16:50:48 ball.png musi znajdować się w tym samym pliku co .exe. Jeśli korzystasz z Code::Blocks, domyślnie plik musi się znajdować w głównym katalogu (z projektem C::B). |
|
Tomek66678 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-08-14 16:54:01 Dziękuje bardzo. Wszystko OK. :) |
|
« 1 » |