Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Operowanie na milisekundach.

Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-05 20:28
Autor Wiadomość
Saiph
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-05 17:57:38
No własnie coś takiego zamierzałem początkowo zrobić, ale no, jak już pisałem nie wiem w czym można przechować milisekundy(ofc i operować na nich).
P-16607
szyx_yankez
» 2010-05-05 18:00:37
@Saiph:
C/C++
#include<windows.h>
#include<winalleg.h>
#include<allegro.h>
@Iname:
Strzał wykona się wtedy gdy reszta z dzielanie  GetTickCount przez 250 będzie równa zero. A taki warunek spełnia się dokładnie co 250 milisekund, nie wiem w czym problem.
P-16609
Saiph
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-05 18:04:30
Nadal błąd kompilacji, teraz nawet większy xD BTW miałem tak samo, tylko w innej kolejności
P-16610
lenrokskate
» 2010-05-05 18:47:36
najpierw allegro potem winalleg a potem windows ...
P-16612
Elaine
» 2010-05-05 19:02:22
Taaa, chciałbyś. Zapominasz wziąć pod uwagę dwie rzeczy. Po pierwsze, może się zdarzyć, że akurat na tę chwilę, w której będzie to podzielne przez 250, system przydzieli do wykonania jakiś inny wątek. Przy odrobinie szczęścia możemy się nigdy spełnienia tego warunku nie doczekać. Po drugie, dokładność tej funkcji to kilkanaście milisekund, niekoniecznie musi ona zwracać wartość podzielną przez 250 co ćwierć sekundy.
@Saiph: np. unsigned int...
P-16613
Saiph
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-05 19:13:08
Po zmianie na taka kolejność jak mówiłeś to się kompiluje, ale...
C/C++
if(( GetTickCount() % 250 == 0 ) && key[ KEY_SPACE ] )
{
    pocisk.push_back( Cpocisk( statek.x, statek.y, true, 0, statek.y ) );
}
1.Bardzo ciężko mi trafić na liczbę podzielna przez 250 trzymając spacje wciśniętą(3+ sec)
2. Gra bardzo często się crashuje
P-16615
DejaVu
» 2010-05-05 19:42:11
Crash nie wynika z rozwiązania lecz z Twoich błędów w kodzie.
P-16616
Saiph
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-05 19:44:38
Nie wydaje mi się, kod przed w prowadzeniem tego był stabilny. Ale mniejsza z crashem, wie ktoś może jakby zaradzić temu problemowi?
P-16618
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona