Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SDL_Rect i SDL_RenderCopy

Ostatnio zmodyfikowano 2016-10-16 10:08
Autor Wiadomość
MSSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SDL_Rect i SDL_RenderCopy
» 2016-10-13 21:47:49
Witam

Ostatnio wesoło kodząc natrafiłem na problem, którego za nic nie mogę przejść. Mianowicie zachciało mi się używając SDL2 w Visual Studio 2015 strukturę SDL_Surface wczytać do tekstury (SDL_Texture). Wszystko śmiga, jednak obrazek jest rozciągany do ekranu, co wcale mi się nie podoba. Zgodnie z wiki do czwartego argumentu funkcji SDL_RenderCopy powinienem dać zmienną SDL_Rect z danymi odnośnie położenia obrazka, jednak funkcja ta niezbyt lubi się ze zmienną. We wszystkich tutorialach, ludzie pokazują, że powinno to wyglądać tak:

SDL_Rect wymiary;
wymiary.x = 0;
wymiary.y = 0;
wymiary.w = 32;
wymiary.h = 32;

Ale kompliator wywala błędy iż tej konstrukcji nie rozumie. Użyłem tedy konstrukcji:

SDL_Rect wymiary = {0,0,32,32};

Ale funkcja twierdzi, iż potrzebuje żeby był to const SDL_Rect*, który jednak z kolei za nic nie chce przyjąć drugiej wartości, mówiąc że ma ich za dużo. O co tu chodzi?
P-152540
MSSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-10-16 10:08:11
Problem rozwiązany, wystarczyło zastosować referencję, do zamknięcia?
P-152579
« 1 »
  Strona 1 z 1