SDL_Rect i SDL_RenderCopy
Ostatnio zmodyfikowano 2016-10-16 10:08
MSSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SDL_Rect i SDL_RenderCopy » 2016-10-13 21:47:49 Witam
Ostatnio wesoło kodząc natrafiłem na problem, którego za nic nie mogę przejść. Mianowicie zachciało mi się używając SDL2 w Visual Studio 2015 strukturę SDL_Surface wczytać do tekstury (SDL_Texture). Wszystko śmiga, jednak obrazek jest rozciągany do ekranu, co wcale mi się nie podoba. Zgodnie z wiki do czwartego argumentu funkcji SDL_RenderCopy powinienem dać zmienną SDL_Rect z danymi odnośnie położenia obrazka, jednak funkcja ta niezbyt lubi się ze zmienną. We wszystkich tutorialach, ludzie pokazują, że powinno to wyglądać tak:
SDL_Rect wymiary; wymiary.x = 0; wymiary.y = 0; wymiary.w = 32; wymiary.h = 32;
Ale kompliator wywala błędy iż tej konstrukcji nie rozumie. Użyłem tedy konstrukcji:
SDL_Rect wymiary = {0,0,32,32};
Ale funkcja twierdzi, iż potrzebuje żeby był to const SDL_Rect*, który jednak z kolei za nic nie chce przyjąć drugiej wartości, mówiąc że ma ich za dużo. O co tu chodzi? |
|
MSSC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2016-10-16 10:08:11 Problem rozwiązany, wystarczyło zastosować referencję, do zamknięcia? |
|
« 1 » |