Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kolizja nie działa...

Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-15 15:44
Autor Wiadomość
Neomex0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-15 14:21:38
Ale czemu są złe?

gdy mapy,mapx = 0, j,i = 0;

mapYbuf+(j * 32)  = 0 y
(mapYbuf+(j * 32))+32 = 32 wysokość
mapXbuf+(i * 32) = 0 x
(mapXbuf+(i * 32))+32 = 32 szerokość

Czemu to jest niepoprawne?
P-16851
DejaVu
» 2010-05-15 15:15:21
bo j nie jest stałą = 0.
P-16854
Neomex0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-15 15:40:17
Nie rozumiem... jak będzie 1 to też będzie poprawnie, a sprawdzam przecież dla wielu obiektów naraz.
P-16859
DejaVu
» 2010-05-15 15:41:27
Ja już napisałem swoje. Jeżeli uważasz, że wiesz lepiej to nie dziw się, że Ci nie działa.
P-16860
Neomex0
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-15 15:44:12
Nie uważam, że wiem lepiej, a natomiast, że nie wiem co zrobić :)
P-16861
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2