Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

C++ SFML - włączanie aplikacji

Ostatnio zmodyfikowano 2016-11-12 00:02
Autor Wiadomość
ReAtomed
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-11-11 20:03:52
pobrałem GCC 4.9 MinGW (DW2) - 32-bit. Pobrałem starszą wersję, bo nie chciało mi się już update'ować kompilatora. Spróbuję jednak tej nowszej. A nóż się uda xd
P-153582
ReAtomed
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2016-11-11 20:18:58
Update'owałem SFMLa do v.2.4.1 i udało się uruchomić aplikację. :) Z kolei, teraz wywala crush'a od razu po włączeniu :/ . Nie jestem co do tego pewien, ale czy to może być skutek wymagań sprzętowych? W skrócie mój komputer jest nienajszybszy i nawet starsze gry nie działają :/
P-153585
Gibas11
» 2016-11-11 21:21:19
Nie, SFML działa nawet na 256MB ram i windowsach starszych od XP.
Sprawdź backtrace. Ale najprawdopodobniej nie zgadza ci się wersja biblioteki z kompilatorem.
P-153586
michal11
» 2016-11-12 00:02:26
Załóż nowy temat gdzie wkleisz błędy jakie ci się pokazują, kod źródłowy i ew. dokładne informacje o kompilatorze i wersji bibliotek.
P-153592
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2