Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Pomocy z pętlą

Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-17 13:53
Autor Wiadomość
Navig
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Pomocy z pętlą
» 2010-05-16 11:25:45
Witam. Ostatnio uczyłem się Allegro i postanowiłem zrobić sobie mini gierkę. I mam problem z utworzeniem pętli, która po naciśnięciu Enter malowałaby tło i wychodziła z pętli. I tu moje pytanie jak to zrobić ? Napisałem pętle, która maluje tło, ale tylko wtedy, gdy trzymam Enter.
Proszę o pomoc ;/
P-16887
filipesq
» 2010-05-16 11:29:40
Podaj twój kod (cały).

P.S.
To można zrobić bez pętli...
P-16889
Navig
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-16 15:34:37
C/C++
#include <allegro.h>

int main()
{
    /*Initializing*/
    allegro_init();
    install_keyboard();
    install_mouse();
    install_timer();
    set_color_depth( 32 );
    set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT_WINDOWED, 800, 600, 0, 0 );
    clear_to_color( screen, makecol( 172, 16, 172 ) );
   
    show_mouse( screen );
    unscare_mouse();
   
    /*Definicja Buforu*/
    BITMAP * bufor;
    bufor = create_bitmap( 800, 600 );
   
    /*Definicja Menu*/
    BITMAP * trothyllMenu;
    BITMAP * trothyllMenuDemo;
   
    trothyllMenu = load_bmp( "Graphics/Menu/Menu.bmp", default_palette );
    trothyllMenuDemo = load_bmp( "Graphic/Menu/MenuDemo.bmp", default_palette );
   
    /*Definicje Animacji :D*/
    BITMAP * heroAnimation;
    BITMAP * heroAnimationLeft;
    BITMAP * heroAnimationRight;
    BITMAP * heroAnimationBack;
    BITMAP * heroAnimationFront;
   
    heroAnimation = load_bmp( "Graphic/Animations/heroAnimation.bmp", default_palette );
    heroAnimationLeft = load_bmp( "Graphic/Animations/heroAnimationLeft.bmp", default_palette );
    heroAnimationRight = load_bmp( "Graphic/Animations/heroAnimationRight.bmp", default_palette );
    heroAnimationBack = load_bmp( "Graphic/Animations/heroAnimationBack.bmp", default_palette );
    heroAnimationFront = load_bmp( "Graphic/Animations/heroAnimationFront.bmp", default_palette );
   
    int heroX = 100, heroY = 100;
   
    if( !trothyllMenu )
    {
        set_gfx_mode( GFX_TEXT, 0, 0, 0, 0 );
        allegro_message( "Nie moge zaladowac menu!" );
        allegro_exit();
    }
   
    while( !key[ KEY_ESC ] )
    {
       
        while( !key[ KEY_ENTER ] )
        {
            blit( trothyllMenu, screen, 0, 0, 0, 0, trothyllMenu->w, trothyllMenu->h );
        }
        clear_to_color( screen, makecol( 168, 10, 168 ) );
    }
    //Tu będzie pętla ludzika :p
   
    allegro_exit();
    return 0;
}
END_OF_MAIN();
P-16894
lenrokskate
» 2010-05-16 16:02:36
wychodzenie z pętli czyli break;
P-16896
Navig
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-17 13:53:04
Dzięki ;}
P-16910
« 1 »
  Strona 1 z 1