Problem z linkowaniem Audiere w "C++Builder"
Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-02 00:23
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Problem z linkowaniem Audiere w "C++Builder" » 2010-05-19 19:47:46 Udało się komuś umieścić audiere w builderze bo mam taki problem ze gdy dodaje do projektu audiere.lib to wyskakuje mi takie cos: [Linker Error] 'D:\PROGRAMY\BORLAND C++ BUILDER 6\PROGRAM FILES\LIB\AUDIERE.LIB' contains invalid OMF record, type 0x21 (possibly COFF) Przeszukałem google ale znalazlem jedna osobe z tym samym problemem ale nikt mu niestety nie potrafil pomóc. |
|
DejaVu |
» 2010-05-20 00:21:50 To skompiluj sobie bibliotekę audiere w C++ builderze ze źródeł i będzie działała. |
|
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-29 21:23:04 czyli jak? mam umiescic audiere.lib w projekcie? to ja wiem i to nic nie daje |
|
DejaVu |
» 2010-05-30 02:29:59 http://forum.4programmers.net/viewtopic.php?p=402000http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic160494.htmlHej
Problem tkwi w tym, ze biblioteka FTD2XX.LIB jest utworzona w formacie COFF. Format ten jest uzywany np. w Visual C. Do Buildera potrzebujesz biblioteki w formacie OMF. Sa dwa wyjscia - poszukaj w necie tego lib-a w formacie omf, lub mozna stworzyc taka biblioteke przy pomocy implib.exe, ktory tworzy ja na podstawie dll-a. Niestety nigdy nie bawilem sie implib-em, wiec musisz w necie poszukac instrukcji.
|
[a href="http://www.google.pl/#q=%22contains+invalid+OMF+record%22&hl=pl&source=lnt&tbs=lr:lang_1pl&lr=lang_pl&ei=1bABTJ64NJSUnwOgg_mSDA&sa=X&oi=tool&resnum=1&ct=tlink&ved=0CAcQpwU&fp=1b4d2d8571c2c86b" nazwa="[google] "contains invalid OMF record""/] |
|
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-01 13:33:29 Udalo mi sie przekonwertrowac plik audiere.lib na omf za pomoca coff2omf.exe. Dodalem go do projektu. Kompilacja przeszla pomyslnie ale... wywala mi bład w czasie dzialania programu?
Gryzie go to:
//tworzymy obiekt odwołujący się do urządzenia AudioDevicePtr device(OpenDevice());
//wgrywamy plik OutputStreamPtr stream(OpenSound(device, "nazwa.mp3", true));
//ustawiamy siłę dźwięku stream->setVolume(volume); << TU SIĘ WYWALA
//nie chcemy by track był zapętlony stream->setRepeat(false); << TU SIĘ WYWALA
//odtwarzamy stream->play(); << TU SIĘ WYWALA
Nie mam zielonego pojęcia o co mu teraz biega. LOL |
|
malan |
» 2010-06-01 21:15:32 Na moje to występuje błąd podczas ładowania dźwięku :). Jesteś pewny, że nazwa.mp3 masz w katalogu, w którym masz program? :) |
|
Dragonit Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-06-01 21:41:00 Niestety miałem nadzieje ze nie mam tego pliku, to by zalatwilo sprawe. Sprawdzilem ścieżke, rozszerzenie no i lipa. Dalej wywala i nic chyba się nie da zrobić. Że to taki problem umieścić audiere w Builderze to nie wiedziałem. |
|
malan |
» 2010-06-01 22:10:36 Co wywala? Jaki błąd? |
|
« 1 » 2 |