Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Problem z linkowaniem Audiere w "C++Builder"

Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-02 00:23
Autor Wiadomość
Dragonit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-01 22:31:01
TO SIĘ ZGŁASZA PO KOMPILACJI Z POZIOMU PROGRAMU:

Project Project1.exe raised exception class EaccessViolation with message 'Access violation at adress 00402F66 in module Project1.exe. Read of address 00000000'. Process stopped. Use Step of Run to continue.
A TO JEŚLI WŁĄCZĘ ZEWNĘTRZNIE PLIK EXE:

Access violation at adress 00402F66 in module Project1.exe. Read of address 00000000'.
A POTEM SIĘ WŁĄCZA CHOBY NIGDY NIC.

#by malan: Zainstaluj Mozillę i pisz pełnymi zdaniami.
P-17449
malan
» 2010-06-01 22:39:01
Znajdź błąd. Komentuj po kolei każdą linijkę kodu i kompiluj - sprawdzisz w ten sposób co powoduje ten error :).
P-17450
Dragonit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-01 22:48:16
Napisałem już wcześniej gdzie się program załamuje. Taki bezsensowny bład bo wydaje się być wszystko OK. Ten sam kod pod DevCpp śmiga bez zarzutów.

PS: mam chrome
P-17453
malan
» 2010-06-01 22:53:19
Skoro na Dev-Cpp działa to raczej nie jest to błąd w kodzie ;p, chociaż Dev ma dużo bugów itp. Proponuję byś pobrał jeszcze raz Audiere i dolinkował normalnie (może przy konwerterowaniu wystąpił jakiś błąd).
P-17456
Dragonit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-01 23:05:32
Chyba zostawie to audiere w spokoju jak się nie da a przerzuce się na inną bibliotekę. Może Bass. Chodzi mi głownie o podwyrzszanie częstotliwości lub tempa dźwięku. Gdy samochód jedzie szybciej to wzrasta sygnał, gdy spowalnia to sygnał się zaniża.
P-17459
DejaVu
» 2010-06-01 23:10:29
Wywołaj funkcję do sprawdzania czy dźwięk został załadowany. Jeżeli tak to wywołaj kolejne funkcje.

/edit:
http://audiere.sourceforge.net/audiere-1.9.4-users-doxygen/namespaceaudiere.html#46369ce746f354146ae0f5822f84e34c
P-17460
Dragonit
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-06-01 23:16:23
// EDIT
Aha te funkcje.

SoundEffect* audiere::OpenSoundEffect(const AudioDevicePtr & device, const FilePtr & file, SoundEffectType type, FileFormat file_format = FF_AUTODETECT) [inline]

A jak ją się je?

Jak mi się wreszcie uda z tym auduere w builderze uda to chyba opublikuję kod w necie bo wiele osób ma z tym problem, ale wątpie że coś wyduszę.
P-17461
DejaVu
» 2010-06-02 00:23:14
Ja nie dałem linka do tej metody, którą wkleiłeś :)

Generalnie OpenSound zwraca wskaźnik, który jest NULL jeżeli coś poszło nietak. Powinieneś sprawdzać go zanim zaczniesz używać klasy ze wskaźnikiem NULL'owym. Sądząc po GPF'ie, którego dostałeś stawiam, że zwracaną wartością jest NULL.

/edit:
Będę szczęśliwy jeżeli owocem tego tematu będzie konstruktywny artykuł - mam nadzieję, że się postarasz i będzie to naprawdę fajne cudo :) dział artykułów już został utworzony w nowym serwisie, ale jak przeglądałem to nie ma u nas na forum zbyt wielu zasobów do tego działu...
P-17466
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2