Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Funkcja która zwraca etykiete ?

Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-22 23:12
Autor Wiadomość
kizia
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Funkcja która zwraca etykiete ?
» 2010-05-22 16:30:52
Witam. Chcę zrobić bota, który będzie cały czas latał za graczem i mam jeden problem. Muszę mieć funkcję, która sprawdzi mi w którą stronę może sie poruszyć.
To bez problemu. Ale chciałbym żeby zwracała etykiete( up:,down:,left:,right ).
Da się coś takiego zrobić ? Wiem, mógł bym to zrobić przez wartość 1,2,3,4, ale to trochę rozciągnie mi kod.
P-17081
kamillo121
» 2010-05-22 16:35:01
Może po prostu zastosuj enum ?
P-17082
kizia
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-22 16:47:42
nie wpadłem na to ;p spróbuje
P-17083
kizia
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-22 20:38:47
Zmieniając temat.
Mam klase, a ona ma char nazwa[8]. Tej tablicy używam dużo razy i teraz pytanie które z tych jest lepszym rozwiązaniem :
1.Składnik privatny i sporo funkcji zaprzyjaźnionych
2.Składnik publiczny ?

P-17086
kamillo121
» 2010-05-22 21:06:30
Lepiej dać jako public bo przynajmniej mniej funkcji zaprzyjaźnionych i w razie potrzeby zawsze będzie można się do tego pola odwołać bez tworzenia i wywoływania funkcji (lecz to tylko moje zdanie). Ciekawy składnik "privatny" :D
P-17087
Elaine
» 2010-05-22 22:02:44
Składnik prywatny, publiczne akcesory i zero przyjaźni...
P-17088
kizia
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-05-22 22:09:15
Czym jest akcesor ?
P-17089
malan
» 2010-05-22 22:17:02
Najprościej mówiąc- są to funkcje, które modyfikują/odczytują składniki prywatne klasy, np.
C/C++
#include <iostream>
class Foo
{
private:
    int foo;
public:
    int GetFoo( void ) { return foo; }
    void SetFoo( int NewFoo ) { foo = NewFoo; }
};

int main()
{
    Foo MyFoo;
    std::cout << MyFoo.GetFoo() << std::endl;
    MyFoo.SetFoo( 69 );
    std::cout << MyFoo.GetFoo() << std::endl;
    //MyFoo.foo=666 <= Błąd!
    return 0;
};
P-17090
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona