Funkcja która zwraca etykiete ?
Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-22 23:12
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Funkcja która zwraca etykiete ? » 2010-05-22 16:30:52 Witam. Chcę zrobić bota, który będzie cały czas latał za graczem i mam jeden problem. Muszę mieć funkcję, która sprawdzi mi w którą stronę może sie poruszyć. To bez problemu. Ale chciałbym żeby zwracała etykiete( up:,down:,left:,right ). Da się coś takiego zrobić ? Wiem, mógł bym to zrobić przez wartość 1,2,3,4, ale to trochę rozciągnie mi kod. |
|
kamillo121 |
» 2010-05-22 16:35:01 Może po prostu zastosuj enum ? |
|
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-22 16:47:42 nie wpadłem na to ;p spróbuje |
|
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-22 20:38:47 Zmieniając temat. Mam klase, a ona ma char nazwa[8]. Tej tablicy używam dużo razy i teraz pytanie które z tych jest lepszym rozwiązaniem : 1.Składnik privatny i sporo funkcji zaprzyjaźnionych 2.Składnik publiczny ?
|
|
kamillo121 |
» 2010-05-22 21:06:30 Lepiej dać jako public bo przynajmniej mniej funkcji zaprzyjaźnionych i w razie potrzeby zawsze będzie można się do tego pola odwołać bez tworzenia i wywoływania funkcji (lecz to tylko moje zdanie). Ciekawy składnik "privatny" :D |
|
Elaine |
» 2010-05-22 22:02:44 Składnik prywatny, publiczne akcesory i zero przyjaźni... |
|
kizia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-05-22 22:09:15 Czym jest akcesor ? |
|
malan |
» 2010-05-22 22:17:02 Najprościej mówiąc- są to funkcje, które modyfikują/odczytują składniki prywatne klasy, np. #include <iostream> class Foo { private: int foo; public: int GetFoo( void ) { return foo; } void SetFoo( int NewFoo ) { foo = NewFoo; } };
int main() { Foo MyFoo; std::cout << MyFoo.GetFoo() << std::endl; MyFoo.SetFoo( 69 ); std::cout << MyFoo.GetFoo() << std::endl; return 0; }; |
|
« 1 » 2 |