Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] TWORZENIE GRY: pętle, szlielet , rozdzielczość itd.

Ostatnio zmodyfikowano 2017-01-14 16:21
Autor Wiadomość
michal11
» 2017-01-14 14:30:06
Ja nigdzie nie sugerowałem żebyś ściągał UE4 i zaczął w tym pisać grę. poleciłem ci tylko żebyś poczytał jego dokumentacje i zapoznał się z jego architekturą bo to ci na pewno pomoże lepiej zaprojektować kod twojej gry.
P-156427
zqick
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-01-14 14:36:15
no tak, tylko najlepszym sposobem , żeby coś poznać , to coś w tym zrobić :P bo na papierze wszystko ładnie wygląda , a jak zaczynasz pisać , wszystko się psuje , przynajmniej w moim przypadku :P i od razu widzę jakie są zalety i wady , takiego podejścia w praktyce :P
P-156428
RazzorFlame
» 2017-01-14 14:44:05
@Saran:
http://en.sfml-dev.org/forums/index.php?board=10.0
Są tu też dosyć duże projekty.
To czy biblioteka się nadaje nie zależy od tego czy ktoś w niej zrobił coś dużego. Przeanalizuj dokładnie kod tej biblioteki, zrozumiesz jak świetnie zorganizowana i wydajna jest. Nie pierwszy raz spotykam się z tym, że ktoś wątpi w możliwości SFML ale tak naprawdę jedyne co go ogranicza to jego własne umiejętności.
P-156429
zqick
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-01-14 14:55:24
@RazzorFlame nie wiem czemu uznałem cię za swego rodzaju autorytet w pisaniu gier , i traktuje twoje zdanie za ostateczne :P chwaliłeś sobie UE4 , więc czy według ciebie na moim etapie nauki opłaca się je poznać (a jeśli tak to samą dokumentacje , czy też spróbować  coś tam napisać) czy nauczyć się projektować architekturę gry po prostu na SFML ?
P-156430
RazzorFlame
» 2017-01-14 16:17:24
Zanim zacząłem się uczyć Unreala miałem za sobą już całkiem spory trójwymiarowy silnik graficzny na DirectX 11 i już miałem jako takie pojecie o grafice trójwymiarowej. UE4 jest wielkim kombajnem, da się w nim robić małe gry ale zwykle zaczyna się od tych większych. Jeszcze polecam sobie napisać jakąś wydajną grę w SFMLu, dobrze sobie zaplanować hierarchię klas i poćwiczyć to co wcześniej pisałem. Potem już droga wolna ;)
P-156432
zqick
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-01-14 16:21:32
jeszcze raz Dzięki i zamykam temat :P
P-156433
1 2 3 « 4 »
Poprzednia strona Strona 4 z 4