Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Po uruchomieniu programu występuje błąd

Ostatnio zmodyfikowano 2010-05-29 18:14
Autor Wiadomość
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-05-29 15:55:44
Dzieki wielkie dziala wszystko oprocz tego ze nie moge przewijac mapy w dol lub w gore.xD
I kod nie jest moj (ja bym takiego nie napisalal)
P-17284
ison
» 2010-05-29 16:04:27
do tego jak zrobic przesuwanie w dol juz musisz sam dojsc... to nie jest trudne. Wszystko co ci potrzebne to praktyka ^^ 3 godziny dziennie kodzenia i po połowie roku może będziesz w stanie napisać jakąś prostą grę 2d ;) powodzenia
P-17286
Rantrave
» 2010-05-29 16:49:02
Wszystko co ci potrzebne to praktyka ^^ 3 godziny dziennie kodzenia i po połowie roku może będziesz w stanie napisać jakąś prostą grę 2d oczko powodzenia

Przepraszam, ale nie mogę się powstrzymać od komentarza. I lol'd, przesadziłeś i to mocno, aby napisać coś prostego w 2d nie trzeba aż pół roku... (pół roku dla przypomnienia to 6 miesięcy.)
P-17288
ison
» 2010-05-29 16:55:01
Rantrave ja wiem co mówie. Nie chodzi mi o wyświetlanie poruszającej się bitmapy tylko grę która może nawet kwalyfikować się pod komercję. Jeśli ktoś kupi od ciebie grę którą napiszesz po miesiącu nauki biblioteki graficznej to się zdziwię... Skończyć grę 2d w 100% nie jest łatwo. Dla mnie mianem 'gry' nie można określić czegoś co polega na łopatologicznym wyświetlaniu nie wiadomo czego. zwał jak zwał dlatego poprawiam swój poprzedni komentarz:
Coś co przez niektórych może być nazywane grą a w rzeczywistości jest to zabałaganiony kod który jest bardzo nie wydajny i żre multum pamięci będziesz w stanie napisać po tygodniu :p
P-17290
Rantrave
» 2010-05-29 17:10:40
Najpierw piszesz prostą grę 2D, a teraz nagle piszesz, że ma być zdatna do sprzedaży komercyjnej. Dosyć duży przeskok myślowy jak dla mnie.
Piszesz również o wydajnym kodzie, pomijając to, co rozumiesz przez słowo prosta gra 2D wtedy, oraz gra 2D do sprzedaży komercyjnej?
P-17292
ison
» 2010-05-29 17:16:39
tak poza tym to przez pojęcie 'prosta gra' nie rozumiem 'gra która ma mało wydajny kod' tylko 'gra która jest napisana porządnie ale ma ograniczone mozliwosci'
jest mnóstwo 'prostych gier' które są w sprzedaży...
P-17294
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-05-29 18:10:25
Niech mi ktos napisze jak to zrobic bo juz mysle z 2h xD
P-17299
ison
» 2010-05-29 18:14:29
chodzi ci o przesuwanie w dol i w gore?
zamien
C/C++
if( mapa[ x ][ y ] == 0 ) blit( kafelek1, plansza, 0, 0, map_x + y * szerokosc_kafla, x * wysokosc_kafla, szerokosc_kafla, wysokosc_kafla );

if( mapa[ x ][ y ] == 1 ) blit( kafelek2, plansza, 0, 0, map_x + y * szerokosc_kafla, x * wysokosc_kafla, szerokosc_kafla, wysokosc_kafla );

na
C/C++
if( mapa[ x ][ y ] == 0 ) blit( kafelek1, plansza, 0, 0, map_x + y * szerokosc_kafla, map_y + x * wysokosc_kafla, szerokosc_kafla, wysokosc_kafla );

if( mapa[ x ][ y ] == 1 ) blit( kafelek2, plansza, 0, 0, map_x + y * szerokosc_kafla, map_y + x * wysokosc_kafla, szerokosc_kafla, wysokosc_kafla );

P-17300
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2