Fullscren w WinApi
Ostatnio zmodyfikowano 2017-02-05 17:58
haker13579 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Fullscren w WinApi » 2017-02-04 22:28:10 Czy ktoś mógłby mi powiedzieć jak włączyć fullscren-a w winapi? |
|
jankowalski25 |
» 2017-02-05 16:36:00 W takich przypadkach najłatwiej podejrzeć kod jakiejś biblioteki, na przykład w SFML jest to zrobione tak: void WindowImplWin32::switchToFullscreen( const VideoMode & mode ) { DEVMODE devMode; devMode.dmSize = sizeof( devMode ); devMode.dmPelsWidth = mode.width; devMode.dmPelsHeight = mode.height; devMode.dmBitsPerPel = mode.bitsPerPixel; devMode.dmFields = DM_PELSWIDTH | DM_PELSHEIGHT | DM_BITSPERPEL; if( ChangeDisplaySettingsW( & devMode, CDS_FULLSCREEN ) != DISP_CHANGE_SUCCESSFUL ) { err() << "Failed to change display mode for fullscreen" << std::endl; return; } SetWindowLongW( m_handle, GWL_STYLE, WS_POPUP | WS_CLIPCHILDREN | WS_CLIPSIBLINGS ); SetWindowLongW( m_handle, GWL_EXSTYLE, WS_EX_APPWINDOW ); SetWindowPos( m_handle, HWND_TOP, 0, 0, mode.width, mode.height, SWP_FRAMECHANGED ); ShowWindow( m_handle, SW_SHOW ); fullscreenWindow = this; }
|
|
|
haker13579 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-02-05 17:58:34 Dzięki |
|
« 1 » |