Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Konstruktor w 2 poziomowej hierarchii klas

Ostatnio zmodyfikowano 2017-05-16 20:13
Autor Wiadomość
Lich555
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-05-09 21:27:55
Czy to jest napisane w miarę poprawnie? Jak Wy byście zrobili to co do tej pory jest?

Klasa bazowa Animal
C/C++
class Animal
{
protected:
    int age;
    float weight, xsize;
    std::string name;
   
public:
    Animal( int Age, float Weight, float Xsize, std::string Name )
        : age( Age )
         , weight( Weight )
         , xsize( Xsize )
    {
        name = Name;
    }
    virtual ~Animal() { std::cout << "Animal's dectructor\n"; }
   
    virtual void breath() { std::cout << "Animal's breathing\n"; }
    virtual void movee() { std::cout << "Animal's moving\n"; }
};

Klasa pochodna Fish
C/C++
class Fish
    : public Animal
{
public:
   
    Fish( int Age, float Weight, float Xsize, std::string Name )
        : Animal( Age, Weight, Xsize, Name )
    { }
   
    virtual ~Fish() { std::cout << "Fish destructor\n"; }
    void breath() { std::cout << "Fish's breathing\n"; }
};
P-160883
karambaHZP
» 2017-05-09 21:32:24
C/C++
{
    name = Name;
}
Po co ten rodzynek. Daj to też do listy inicjalizacyjnej konstruktora.
P-160884
Lich555
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-05-16 20:13:34
Oprócz tego jest wszystko w porządku? Pytam, bo jest to mój pierwszy program obiektowy pisany samodzielnie i nie chcę wpaść w jakieś złe nawyki.
P-161213
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2