Konstruktor w 2 poziomowej hierarchii klas
Ostatnio zmodyfikowano 2017-05-16 20:13
Lich555 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-05-09 21:27:55 Czy to jest napisane w miarę poprawnie? Jak Wy byście zrobili to co do tej pory jest? Klasa bazowa Animal class Animal { protected: int age; float weight, xsize; std::string name; public: Animal( int Age, float Weight, float Xsize, std::string Name ) : age( Age ) , weight( Weight ) , xsize( Xsize ) { name = Name; } virtual ~Animal() { std::cout << "Animal's dectructor\n"; } virtual void breath() { std::cout << "Animal's breathing\n"; } virtual void movee() { std::cout << "Animal's moving\n"; } };
Klasa pochodna Fish class Fish : public Animal { public: Fish( int Age, float Weight, float Xsize, std::string Name ) : Animal( Age, Weight, Xsize, Name ) { } virtual ~Fish() { std::cout << "Fish destructor\n"; } void breath() { std::cout << "Fish's breathing\n"; } };
|
|
karambaHZP |
» 2017-05-09 21:32:24 Po co ten rodzynek. Daj to też do listy inicjalizacyjnej konstruktora. |
|
Lich555 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-05-16 20:13:34 Oprócz tego jest wszystko w porządku? Pytam, bo jest to mój pierwszy program obiektowy pisany samodzielnie i nie chcę wpaść w jakieś złe nawyki. |
|
1 « 2 » |