Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Box2D dziwne kolizje na rogu obiektu

Ostatnio zmodyfikowano 2017-05-02 21:13
Autor Wiadomość
MSSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Box2D dziwne kolizje na rogu obiektu
» 2017-04-30 22:36:26
Witam!
Ostatnio pisząc sobie prostą gierkę, by doedukować się nieco w Box2D, napotkałem pewien problem, który spędził mi sen z powiek. Otóż kiedy przesiadłem się z prostego prostokąta jako podłoże na losowo generowany chainShape, moja postać ma bardzo dziwne kolizje. Wróciłem do prostokąta, ale dalej to samo, problem polega na tym, że kiedy przekręcę postać na róg, to unosi się ona nieznacznie w powietrze, choć wcześniej wszystko działało pięknie:
[IMG]http://i63.tinypic.com/33m3ozk.jpg[/IMG]
Tak to wygląda teraz

[IMG]http://i66.tinypic.com/29nul8y.jpg[/IMG]
Tak to wygląda teraz gdy postać leży na boku

[IMG]http://i65.tinypic.com/n1tp9z.jpg[/IMG]
Tak to wyglądało wcześniej (i tak powinno wyglądać teraz)

Problem jest taki, że nie pamiętam, czy implementując tego chainShape'a dotykałem inny kod, spędziłem blisko 9h na debugowaniu, zmienianiu i ogólnie zabawie by ten problem wyeliminować... Bardzo proszę o pomoc, kod jest tu http://www.mediafire.com/file/c7yaacleqy344cg/test.zip
(przepraszam za bałagan w kodzie, nie mam czasu ani potrzeby robić w nim porządku, myślę, że da się w nim rozczytać).
Dzięki wielkie!
P-160632
DejaVu
» 2017-05-01 14:46:36
Wydaje mi się, że jak nie chcesz mieć jakiś dziwnych efektów z ruchem obiektu, to na dole postaci robi się koło (które reprezentuje nogi), a reszta postaci to prostokąt. Dodatkowo blokuje się obrót postaci i powinno być gotowe.
P-160638
MSSC
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-05-01 18:07:50
Z tym że obrót postaci jest tutaj dosyć elementarny ;)
P-160642
DejaVu
» 2017-05-02 21:13:08
No to nie blokuj go jak jest ważny :)
P-160666
« 1 »
  Strona 1 z 1