undefined reference to 'SDL_main'
Ostatnio zmodyfikowano 2017-05-16 11:17
Digital66 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
undefined reference to 'SDL_main' » 2017-05-14 12:36:12 Szukam rozwiązania wyżej wymienionego problemu przy kompilacji. SDL2 jest dla mnie zupełnie nową biblioteką, którą chciałabym opanować. Kod programu: #include <SDL.h> SDL_Surface * ekran = NULL; int main( int argc, char * args[] ) { SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ); ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE ); SDL_Flip( ekran ); SDL_Delay( 2000 ); SDL_Quit(); return 0; }
Oraz build log: /Users/slouken/release/SDL/SDL2-2.0.5-source/foo-x86/../src/main/windows/SDL_windows_main.c:126: undefined reference to `SDL_main' /Users/slouken/release/SDL/SDL2-2.0.5-source/foo-x86/../src/main/windows/SDL_windows_main.c:126: undefined reference to `SDL_main' collect2.exe: error: ld returned 1 exit status Process terminated with status 1 (0 minute(s), 0 second(s)) 2 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s))
|
|
Saran |
» 2017-05-14 12:41:41 Źle zalinkowałaś bibliotekę. |
|
Digital66 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-05-14 14:13:58 W oknie Project->Properties...->Project's build options...->linker setting->other linker options mam wpisane -Imingw32 -ISDL2main oraz -ISDL2
Natomiast tutaj Project->Properties...->Project's build options...->Search directories->Compiler dodane E:\Program Files\SDL2.0.5\i686-w64-mingw32\include\SDL2
Oraz w tym miejscu Project->Properties...->Project's build options...->Search directories->Linker dodane E:\Program Files\SDL2.0.5\i686-w64-mingw32\lib
Gdzie konkretnie jest błąd? |
|
czaffik |
» 2017-05-16 11:17:43 Spróbuj tego: http://stackoverflow.com/questions/10803918/undefined-reference-to-sdl-main; Funkcja main musi być zadeklarowana w ten sposób: int main( int argc, char * args[] )
|
|
« 1 » |