Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

undefined reference to 'SDL_main'

Ostatnio zmodyfikowano 2017-05-16 11:17
Autor Wiadomość
Digital66
Temat założony przez niniejszego użytkownika
undefined reference to 'SDL_main'
» 2017-05-14 12:36:12
Szukam rozwiązania wyżej wymienionego problemu przy kompilacji. SDL2 jest dla mnie zupełnie nową biblioteką, którą chciałabym opanować.

Kod programu:
C/C++
#include <SDL.h>
SDL_Surface * ekran = NULL;
int main( int argc, char * args[] )
{
    SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING );
    ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE );
    SDL_Flip( ekran );
    SDL_Delay( 2000 );
    SDL_Quit();
    return 0;
}


Oraz build log:

/Users/slouken/release/SDL/SDL2-2.0.5-source/foo-x86/../src/main/windows/SDL_windows_main.c:126: undefined reference to `SDL_main'
/Users/slouken/release/SDL/SDL2-2.0.5-source/foo-x86/../src/main/windows/SDL_windows_main.c:126: undefined reference to `SDL_main'
collect2.exe: error: ld returned 1 exit status
Process terminated with status 1 (0 minute(s), 0 second(s))
2 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s))
P-161086
Saran
» 2017-05-14 12:41:41
Źle zalinkowałaś bibliotekę.
P-161087
Digital66
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-05-14 14:13:58
W oknie Project->Properties...->Project's build options...->linker setting->other linker options mam wpisane -Imingw32 -ISDL2main oraz -ISDL2

Natomiast tutaj Project->Properties...->Project's build options...->Search directories->Compiler dodane E:\Program Files\SDL2.0.5\i686-w64-mingw32\include\SDL2

Oraz w tym miejscu Project->Properties...->Project's build options...->Search directories->Linker dodane E:\Program Files\SDL2.0.5\i686-w64-mingw32\lib

Gdzie konkretnie jest błąd?
P-161088
czaffik
» 2017-05-16 11:17:43
Spróbuj tego: http://stackoverflow.com/questions/10803918/undefined-reference-to-sdl-main;
Funkcja main musi być zadeklarowana w ten sposób:
C/C++
int main( int argc, char * args[] )
P-161189
« 1 »
  Strona 1 z 1