Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro, C++] Wykrywanie kolizji podczas skoku

Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-13 00:04
Autor Wiadomość
zimer
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Wykrywanie kolizji podczas skoku
» 2010-06-13 00:02:10
witam,

korzystam z kolizji podobnej do tej z artykuły easykodera
przy normalnych ruchach postacią wszystko jest pięknie.
problem zaczyna się gdy chcę wskoczyć na jakiś obiekt
nie wiem jak to do końca sformułować

kod odpowiedzialny za skok :
C/C++
if(( key[ KEY_SPACE ] ) &&( on.y == poziom ) )
{
   
    jumping = true;
    jumptime = 0;
   
}

if( jumping )
{
   
    jumptime++;
    if( jumptime >= 2 )
   
    {
        jumping = false;
    }
    else
    {
       
        on.y -= 200;
    }
}
if( on.y < poziom )
     on.y += 1;

fragment odpowiedzialny za kolizje

C/C++
if( kolizja( on.x, on.y, on.s, on.w, gr.x, gr.y, gr.s, gr.w ) == true )
{
    if( key[ KEY_RIGHT ] ) on.x -= 1;
   
    if( key[ KEY_LEFT ] ) on.x += 1;
   
    if( key[ KEY_SPACE ] ???;
}
 
P-17978
DejaVu
» 2010-06-13 00:04:38
P-17979
« 1 »
  Strona 1 z 1