[Allegro, C++] Wykrywanie kolizji podczas skoku
Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-13 00:04
zimer Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Wykrywanie kolizji podczas skoku » 2010-06-13 00:02:10 witam, korzystam z kolizji podobnej do tej z artykuły easykodera przy normalnych ruchach postacią wszystko jest pięknie. problem zaczyna się gdy chcę wskoczyć na jakiś obiekt nie wiem jak to do końca sformułować kod odpowiedzialny za skok : if(( key[ KEY_SPACE ] ) &&( on.y == poziom ) ) { jumping = true; jumptime = 0; }
if( jumping ) { jumptime++; if( jumptime >= 2 ) { jumping = false; } else { on.y -= 200; } } if( on.y < poziom ) on.y += 1;
fragment odpowiedzialny za kolizje if( kolizja( on.x, on.y, on.s, on.w, gr.x, gr.y, gr.s, gr.w ) == true ) { if( key[ KEY_RIGHT ] ) on.x -= 1; if( key[ KEY_LEFT ] ) on.x += 1; if( key[ KEY_SPACE ] ???; } |
|
DejaVu |
» 2010-06-13 00:04:38 |
|
« 1 » |