Zawsze możesz zrobić np. tablicę która zawiera sobie wartości... np.
Liczba , Adres następnej komórki
i np. robimy tablicę z 100 takich obiektów :P...
Potem losujemy liczbę od 0 do max. liczby Komórek...
Potem Pobieramy z wybranej komórki wartość...
A na końcu Kasujemy Komórkę z liczbą i przestawiamy Adres tak aby było to dalej "w całości"
Fajny i lekko "szalony" pomysł ale w ten sposób nigdy przenigdy nie wylosuje ci 2 takich samych liczb :D...
ale odnośnie szaleństw :D...
1) srand(( unsigned int ) time( NULL ) );
jeśli dobrze pamiętam wystarczy to zadeklarować RAZ ;D ... a dodałeś to do Funkcji...
która prawdopodobnie może być wykonana Wielokrotnie ^_^ warto by przestawić to np. na szczyt Main-a albo gdzieś poza funckje :D
2) if( test = 1 )
ja piszę w swoim QLG-u a nie w C++... więc mam świadomość że u mnie cos takiego jest Przypisaniem a nie sprawdzeniem...
Nie powinieneś mieć przypadkiem tam 2 znaków równości ? :P Równouprawnienie kurde :D !
mógłbyś też po prostu zrobić tak... że robisz Tablicę wielkosci wylosowanych Liczb...
i tablica przechowuje wartości które zostały wylosowane... jak Nowo wylosowana liczba jest już w tablicy to wylosować ponownie :P
ale po wylosowaniu np. 500.000 wartości ta tablica będzie w piździec wielka :D...
Dlatego lepsza już moim zdaniem byłaby metoda wcześniej opisana przezemnie :P
Po wylosowaniu wszystkich 100 liczb z poprzedniej metody można by zadeklarować na nowo całą tablicę i losować ponownie ^_^
Tutaj już tylko moja sugestia...
mógłbyś pisać zamaist:
cout << "ile losow: " << endl;
cin >> rozmiar;
to:
cout<<"Ile losow: "<<endl;cin>>rozmiar;
Warto ... oszczędzać użytkowność Entera ^_^...
przynajmniej moim zdaniem ale zrobisz jak chcesz xDDD...
w końcu nie musisz się interesować moimi sugestiami jestem tylko nieznajomym idiotą :D...
idziesz w dobrym kierunku ale po przeciwnym zwrocie do oczekiwanego :D... nie no taki joke xDDDD
//Edit: a tak w ogole czemu w tym kodzie jest "endl" przed Cin ? :D... bosz nie dodawan ENDL przed CIN xDDD
to wygląda fatalnie :D lecz to ponowna moja sugestia ;x...