Wyświetlenie okna SFML na Ubuntu
Ostatnio zmodyfikowano 2017-06-05 22:39
dawid Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Wyświetlenie okna SFML na Ubuntu » 2017-06-05 22:12:09 Witam, próbuję uruchomić bibliotekę SFML(najnowszą) na Ubuntu. Pobrałem odpowiednią paczkę, stworzyłem projekt, podlinkowałem pliki(compiled i linker), "wklepałem" gotowego "hello-worlda". Okno pojawia się i szybko znika, zostaje tylko konsola z logami: Logi z code::blocks`a: -------------- Build: Debug in platformGame (compiler: GNU GCC Compiler)---------------
Target is up to date. Nothing to be done (all items are up-to-date).
-------------- Run: Debug in platformGame (compiler: GNU GCC Compiler)---------------
Checking for existence: /home/dawid/Pulpit/c++/platform/platformGame/bin/Debug/platformGame Executing: xterm -T platformGame -e /usr/bin/cb_console_runner LD_LIBRARY_PATH=$LD_LIBRARY_PATH:.:/home/dawid/Pulpit/c++/platform/lib /home/dawid/Pulpit/c++/platform/platformGame/bin/Debug/platformGame (in /home/dawid/Pulpit/c++/platform/platformGame/.) Kod: #include <SFML/Window.hpp>
int main() { sf::Window oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Kurs SFML 2.0 - http://cpp0x.pl" ); while( oknoAplikacji.isOpen() ) { oknoAplikacji.display(); } return 0; }
|
|
1aam2am1 |
» 2017-06-05 22:30:04 helloworld tak nie wygląda #include <SFML/Graphics.hpp>
int main() { sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 800, 600 ), "My window" ); while( window.isOpen() ) { sf::Event event; while( window.pollEvent( event ) ) { if( event.type == sf::Event::Closed ) window.close(); } window.clear( sf::Color::Black ); window.display(); } return 0; }
|
|
dawid Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-06-05 22:35:23 Dobrze, tylko dlaczego to okno znika i pozostaje tylko konsola? |
|
mateczek |
» 2017-06-05 22:38:48 Na ubuntu sfml instalujesz poleceniem sudo apt-get install libsfml-dev
i nic nie musisz pobierać !!! |
|
DejaVu |
» 2017-06-05 22:39:28 Bo się wysypuje. Proponuję skompilować Ci biblioteki ze źródeł. Wtedy zazwyczaj nie ma z niczym problemu. Spróbuj jeszcze pliki SFML o rozszerzeniu *.so wgrać do tego samego katalogu co plik wykonywalny - może zadziała. |
|
« 1 » |