Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Dziwne ,,przeskoczenie'' sprita podczas obracania go w kierunku myszy.

Ostatnio zmodyfikowano 2017-06-05 23:04
Autor Wiadomość
Eminiox
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Dziwne ,,przeskoczenie'' sprita podczas obracania go w kierunku myszy.
» 2017-06-05 23:04:05
Mam sprita:
https://ibb.co/k7PuSa
Po czym przesuwam myszke leciutko w górę i sprite przeskakuje trochę w dół.
https://ibb.co/gbUHfv
Z góry na dół tak samo.
I to się dzieje tylko na tych 2 kątach.

Kod:

C/C++
void Player::update( Vector2f mouse )
{
    Vector2f curPos = sprite.getPosition();
   
    float dx = curPos.x - mouse.x;
    float dy = curPos.y - mouse.y;
   
    float rotation =( atan2( dy, dx ) ) * 180 / PI;
    sprite.setRotation( rotation + 180 );
    (...)
   
}

Jak to naprawić?

@edit problem sam zniknął przy użyciu innej tekstury.
P-162121
« 1 »
  Strona 1 z 1