Destruktor w obiekcie zaolkowanym dynamicznie
Ostatnio zmodyfikowano 2017-06-24 02:35
pimpek Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Destruktor w obiekcie zaolkowanym dynamicznie » 2017-06-23 17:39:55 Czesc. Ucze się obiektowki, i pytanko brzmi : jak powinien wygladac destruktor klasy, ktorego obiekty sa alokwane dynamicznie jak i rowniez statycznie?. np. class A { int a; public: A() { a = 10; } ~A() { cout << "Jestem destruktorem"; } };
int main() { A pierwszy, * drugi;. drugi = new obiekt; delete drugi; }
|
|
karambaHZP |
» 2017-06-23 18:27:54 Pamięć zawalniasz tam gdzie ją alokowano lub tam gdzie przekazano wskaźnik na alokowany blok pamięci. W tym przypadku wystarczy w main, tak jak jest. Jeszcze lepiej używać smart pointerów. Kiedy używać new i delete |
|
pekfos |
» 2017-06-24 02:35:45 jak powinien wygladac destruktor klasy, ktorego obiekty sa alokwane dynamicznie jak i rowniez statycznie? |
Tak samo? W końcu jest jeden, a tworzysz obiekty na oba sposoby. |
|
« 1 » |