[dinput] klawiatura - Acquire => keylogger dla antywirusa
Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-20 19:42
DejaVu Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[dinput] klawiatura - Acquire => keylogger dla antywirusa » 2010-06-20 17:55:16 ::DirectInput8Create( hInstance, DIRECTINPUT_VERSION, IID_IDirectInput8, reinterpret_cast < LPVOID *>( & m_pInput ), NULL ); m_pInput->CreateDevice( GUID_SysKeyboard, & m_pDevice, NULL ); m_pDevice->SetDataFormat( & c_dfDIKeyboard ); m_pDevice->SetCooperativeLevel( hWnd, DISCL_BACKGROUND | DISCL_NONEXCLUSIVE ); m_pDevice->Acquire();
Po wykonaniu metody Acquire antywirus wykrywa, że zachowanie aplikacji jest podobne do keyloggera. Chciałbym zażegnać ten problem jednak nie wiem za bardzo jak. Domyślam się, że chodzi o to, że gdy aplikacja jest nieaktywna to i tak wciskane znaki trafiają do niej (bo obiekt się rusza). Ponadto przypuszczam, że ma to związek z przekazywanym HWND do SetCooperateLevel bądź HINSTANCE do funkcji DirectInput8Create. Ktoś może wie coś na ten temat? /edit: Zamiana z DISCL_BACKGROUND na DISCL_FOREGROUND nic nie pomogła. Nadal pokazuje się komunikat gdy zajdzie akcja Acquire. /edit2: Projekt do skompilowania, w którym występuje również ten sam komunikat antywirusa: http://www.two-kings.de/downloads/tutorials/dinput/dinput02.zip. /edit3: Klepnąłem jeszcze temat na forum programu antywirusowego: http://forum.kasperskyclub.com/index.php?showtopic=6859 |
|
szyx_yankez |
» 2010-06-20 19:42:02 Gdy miałem kaspersky'ego to mi pod każdym projektem w allegro 4 wykrywało keyloggera, jedyne co pomagało to nie instalować klawiatury. Chyba taka już natura tego antywira. Chociarz napewno da się to obejśc bo wszelkie gry nie są wykrywane jako keyloggery. |
|
« 1 » |