Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[dinput] klawiatura - Acquire => keylogger dla antywirusa

Ostatnio zmodyfikowano 2010-06-20 19:42
Autor Wiadomość
DejaVu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[dinput] klawiatura - Acquire => keylogger dla antywirusa
» 2010-06-20 17:55:16
C/C++
::DirectInput8Create( hInstance, DIRECTINPUT_VERSION, IID_IDirectInput8, reinterpret_cast < LPVOID *>( & m_pInput ), NULL );
m_pInput->CreateDevice( GUID_SysKeyboard, & m_pDevice, NULL );
m_pDevice->SetDataFormat( & c_dfDIKeyboard );
m_pDevice->SetCooperativeLevel( hWnd, DISCL_BACKGROUND | DISCL_NONEXCLUSIVE );
m_pDevice->Acquire();
Po wykonaniu metody Acquire antywirus wykrywa, że zachowanie aplikacji jest podobne do keyloggera. Chciałbym zażegnać ten problem jednak nie wiem za bardzo jak.

Domyślam się, że chodzi o to, że gdy aplikacja jest nieaktywna to i tak wciskane znaki trafiają do niej (bo obiekt się rusza). Ponadto przypuszczam, że ma to związek z przekazywanym HWND do SetCooperateLevel bądź HINSTANCE do funkcji DirectInput8Create.

Ktoś może wie coś na ten temat?

/edit:
Zamiana z DISCL_BACKGROUND na DISCL_FOREGROUND nic nie pomogła. Nadal pokazuje się komunikat gdy zajdzie akcja Acquire.

/edit2:
Projekt do skompilowania, w którym występuje również ten sam komunikat antywirusa:
http://www.two-kings.de/downloads/tutorials/dinput/dinput02.zip.

/edit3:
Klepnąłem jeszcze temat na forum programu antywirusowego: http://forum.kasperskyclub.com/index.php?showtopic=6859
P-18188
szyx_yankez
» 2010-06-20 19:42:02
Gdy miałem kaspersky'ego to mi pod każdym projektem w allegro 4 wykrywało keyloggera, jedyne co pomagało to nie instalować klawiatury. Chyba taka już natura tego antywira. Chociarz napewno da się to obejśc bo wszelkie gry nie są wykrywane jako keyloggery.
P-18189
« 1 »
  Strona 1 z 1