Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Code::Block nie działający breakpoint

Ostatnio zmodyfikowano 2017-07-12 21:14
Autor Wiadomość
GrhuGhu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Code::Block nie działający breakpoint
» 2017-07-12 18:52:28
Witam.
Wczoraj w moim IDE (Codeblock 16.01 kompilator GNU GCC) przestał działać breakpoint podczas debugowania. Wcześniej działał bez zarzutów jednak teraz nie ważne ile wstawię i gdzie wstawię breakpointy program leci dalej. Nie pomogła nawet reinstalacja. Jestem zielony w sprawach związanych z IDE więc nie wiem nawet jakie informacje podać (oraz czy wybrałem dobry dział na forum :/ ) ale dodam, że breakpoint chyba "zepsuł" się gdy wczoraj po raz pierwszy używałem modułu SFML/network z SFML 2.4. Nie zmieniałem nic w opcjach cb.

@Edit: Nie tylko breakpoint nie działa lecz wszystko co związane z zatrzymaniem programu na określonej linii kodu.
P-163224
jankowalski25
» 2017-07-12 19:16:54
Sprawdź, czy używasz wersji Debug, a nie Release.
P-163225
GrhuGhu
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-07-12 19:28:39
Jeżeli dobrze zrozumiałem to chodzi o "Build target" i niestety nie działa ani przy release ani przy debug.
Właśnie zauważyłem, że "Watches" też nie działa najlepiej (a raczej w ogóle nie działa...) wyświetla informacje tylko o jednej zmiennej (na początku programu) i nie zwraca uwagi na zmianę wartości tej zmiennej oraz tworzenie nowych zmiennych (zmienna typu char, watches pokazuje, że ma wartość -1'\377'). Czyżby z całym debuggerem było coś nie tak?
P-163226
jankowalski25
» 2017-07-12 20:58:10
Czyżby z całym debuggerem było coś nie tak?
Sprawdź, czy sam debugger działa bez Code::Blocksa. Uruchom spod konsoli plik "gdb.exe" (jeśli nie jest w PATH, to najpierw przejdź za pomocą "cd" do folderu, w którym się znajduje).
P-163227
carlosmay
» 2017-07-12 21:05:36
Podstawowe pytanie. Czy tworzysz nowy projekt, czy wolny plik cpp?