Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML jak uzyskać efekt płomienia

Ostatnio zmodyfikowano 2017-07-16 20:35
Autor Wiadomość
latajacaryba
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML jak uzyskać efekt płomienia
» 2017-07-16 02:34:50
Witam. Chciałbym uzyskać efekt płomienia, lub taki jak na tym filmie
W jaki sposób mógłbym to osiągnąć?
P-163362
Luq
» 2017-07-16 11:00:01
Można coś takiego zrobić w OpenGL
P-163364
michal11
» 2017-07-16 12:12:18
Kilka nakładających się na siebie tekstur. Na pewno jest sporo o tym w Internecie, ja bym zaczął od
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
P-163365
Saran
» 2017-07-16 12:13:49
Bierzesz się za system cząsteczkowy i gotowe :P
http://natureofcode.com/book​/chapter-4-particle-systems/
P-163366
latajacaryba
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-07-16 20:35:20
"Trochę" tłumaczenia będzie :D
Mimo wszystko zdaje sobie sprawę, że nie znajdę raczej polskojęzycznych artykułów, także dziękuję :)
P-163370
« 1 »
  Strona 1 z 1