Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Windows Form Application i eksport danych do pliku tekstowego

Ostatnio zmodyfikowano 2017-08-21 15:47
Autor Wiadomość
bodzio05
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Windows Form Application i eksport danych do pliku tekstowego
» 2017-08-14 11:12:01
Witam!

Mam pewien problem z prostym programem obliczeniowym, na końcu którego chciałbym umieścić button "Generuj raport". Docelowo miałby to być przycisk umożliwiający wygenerowanie pliku (pdf, docx lub txt) z zapisanymi wynikami.

I tu moje pytanie. Ponieważ jestem nowicjuszem, nie do końca rozumiem jeszcze kwestię instalowania bibliotek (a rozumiem że bez tego nie stworzę pliku pdf lub docx) oraz nie wiem, jak w WFA wywołać bibliotekę "fstream", która działała mi aplikacji konsolowej.

W jaki sposób zrobić to prosto i sensownie?
P-163965
mateczek
» 2017-08-15 14:40:53
ten "windows form application" to w c++ czy w c#?? Jeśli to drugie to zwyczajnie musisz poszukać odpowiedników klasy fstream dla c#. A jeśli to pierwsze to "fstream" powinno zadziałać dokładnie tak samo jak w aplikacji konsolowej
P-163997
bodzio05
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-08-16 08:49:00
C++

Okej, ale w którym miejscu to 'fstream' wywołać? W wersji konsolowej bezproblemowo działało #include <fstream>, natomiast w WF nie wiem gdzie to umieścić i w jakiej formie.
P-164014
mateczek
» 2017-08-16 12:54:29

      Okej, ale w którym miejscu to 'fstream' wywołać?
Ty powinieneś najlepiej wiedzieć co i kiedy chcesz zapisać. Ewentualnie zapytaj wróżkę :P.  Ja bym stworzył przycisk "zapisz" i w obsłudze tego przycisku dokonał zapisu do pliku :)

Ps. Dziwne pytania zadajesz :P
P-164020
bodzio05
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-08-17 08:48:41
Dlaczego dziwne? Jestem początkujący, to i pytania mogą być dla starych wyjadaczy trochę wzięte z czapy ;D