Kompilator w programie napisanym w c++
Ostatnio zmodyfikowano 2017-08-25 00:48
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-08-23 01:02:09 Oo przepraszam bardzo, nie doczytalem tego llvm(pozna juz pora:P) Dzieki wielkie! |
|
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-08-23 01:24:13 Aa co do tego pomyslu, to mysle ze system nie ma nic do gadania jezeli o to chodzi, bardziej sie martwie o to czy napisana funkcja w asemblerze bedzie kompatybilna z wywolaniem tej funkcji w c++.. Czy np. Nie okaze sie ze kompilator c++ zamienia kolejnoscia argumenty funkcji na stosie, albo czy kompilator sie nie pogubi w tym, ktora wersje instrukcji jmp uzyc zeby skoczyc do tej funkcji |
|
Kinexity |
» 2017-08-23 01:26:45 Pilnuj kompatybilności konwencji wywołania, a powinno działać. |
|
pekfos |
» 2017-08-23 12:50:05 Chcesz 'skryptować' grę w asemblerze..? Raz że będzie to szło jak krew z nosa, a dwa, że każdy błąd może prowadzić do wysypania programu. Jeśli koniecznie chcesz to robić w kodzie maszynowym, to użyj normalnego kompilatora C++ i kompiluj swoje 'skrypty' do DLL, które możesz dynamicznie załadować. Możesz sobie wtedy do woli używać swojego API gry. Aa co do tego pomyslu, to mysle ze system nie ma nic do gadania jezeli o to chodzi | https://en.wikipedia.org/wiki/NX_bit |
|
Nazgul Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2017-08-25 00:48:09 Dzieki za rade, bardzo mozliwe, ze wlasnie tak zrobie, najpierw doczytam o tym llvm, mozliwe, ze wlasnie to jest to, czego szukam. Gdyby jednak to nie dalo rady, to najwyzej kumpli grafikow przeszkole z podstaw C++ i beda kompilowac do dll:P Dzieki raz jeszcze |
|
1 « 2 » |