Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Kompilator w programie napisanym w c++

Ostatnio zmodyfikowano 2017-08-25 00:48
Autor Wiadomość
Nazgul
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-08-23 01:02:09
Oo przepraszam bardzo, nie doczytalem tego llvm(pozna juz pora:P)
Dzieki wielkie!
P-164225
Nazgul
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-08-23 01:24:13
Aa co do tego pomyslu, to mysle ze system nie ma nic do gadania jezeli o to chodzi, bardziej sie martwie o to czy napisana funkcja w asemblerze bedzie kompatybilna z wywolaniem tej funkcji w c++.. Czy np. Nie okaze sie ze kompilator c++ zamienia kolejnoscia argumenty funkcji na stosie, albo czy kompilator sie nie pogubi w tym, ktora  wersje instrukcji jmp uzyc zeby skoczyc do tej funkcji
P-164227
Kinexity
» 2017-08-23 01:26:45
Pilnuj kompatybilności konwencji wywołania, a powinno działać.
P-164229
pekfos
» 2017-08-23 12:50:05
Chcesz 'skryptować' grę w asemblerze..? Raz że będzie to szło jak krew z nosa, a dwa, że każdy błąd może prowadzić do wysypania programu. Jeśli koniecznie chcesz to robić w kodzie maszynowym, to użyj normalnego kompilatora C++ i kompiluj swoje 'skrypty' do DLL, które możesz dynamicznie załadować. Możesz sobie wtedy do woli używać swojego API gry.

Aa co do tego pomyslu, to mysle ze system nie ma nic do gadania jezeli o to chodzi
https://en.wikipedia.org/wiki​/NX_bit
P-164235
Nazgul
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-08-25 00:48:09
Dzieki za rade, bardzo mozliwe, ze wlasnie tak zrobie, najpierw doczytam o tym llvm, mozliwe, ze wlasnie to jest to, czego szukam. Gdyby jednak to nie dalo rady, to najwyzej kumpli grafikow przeszkole z podstaw C++ i beda kompilowac do dll:P
Dzieki raz jeszcze
P-164289
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2