[Irrlicht] Strzelanie
Ostatnio zmodyfikowano 2017-10-09 16:23
kubasuperpl Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
[Irrlicht] Strzelanie » 2017-10-08 16:13:44 Witam. Otóż mam pytanie: Jak zrobić strzelanie w Irrlichtu, takie że jak nacisnę Lewy Shift to wystrzeliwuję pocisk? Z góry dzięki za pomoc.  | 
 | 
SeaMonster131  | 
» 2017-10-08 17:25:35 A co udało Ci się już zrobić? Pokaż kod to spróbujemy Ci pomóc, bo całość będzie wyglądać podobnie do if( lewyShift )      stworzPocisk();
  updatePociskow();
   | 
 | 
kubasuperpl Temat założony przez niniejszego użytkownika  | 
» 2017-10-09 14:10:26 Kod źródłowy: #include <iostream> #include <irrlicht/irrlicht.h> using namespace std; using namespace irr; class MyEventReceiver     : public IEventReceiver { public:     virtual bool OnEvent( const SEvent & event )     {         if( event.EventType == irr::EET_KEY_INPUT_EVENT )              KeyIsDown[ event.KeyInput.Key ] = event.KeyInput.PressedDown;                  return false;     }          virtual bool IsKeyDown( EKEY_CODE keyCode ) const     {         return KeyIsDown[ keyCode ];     }     MyEventReceiver()     {         for( u32 i = 0; i < KEY_KEY_CODES_COUNT; ++i )              KeyIsDown[ i ] = false;              }      private:     bool KeyIsDown[ KEY_KEY_CODES_COUNT ]; }; int main() {     IrrlichtDevice * device = createDevice( video::EDT_OPENGL, core::dimension2d < u32 >( 800, 600 ) );     MyEventReceiver events;     device->setEventReceiver( & events );     scene::ISceneManager * manager = device->getSceneManager();     video::IVideoDriver * driver = device->getVideoDriver();     scene::ICameraSceneNode * kam = manager->addCameraSceneNodeFPS();     device->getCursorControl()->setVisible( false );     while( device->run() )     {         driver->beginScene( true, true, video::SColor( 0, 0, 100, 255 ) );         manager->drawAll();         driver->endScene();         if( events.IsKeyDown( KEY_LSHIFT ) )         {             cout << "shoot!" << endl;         }     }     return 0; }
   | 
 | 
Saran  | 
» 2017-10-09 16:23:09 Wygląda jak kod szkieletu programu... Aby napisać takie coś, jak chcesz, musisz mieć przynajmniej strukturę gry, czyli tę klasę od pocisków, od tego co będzie je wystrzeliwało i podobne.  | 
 | 
|  « 1 »  |