kolizja koła z prostokątem - tower defense
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

kolizja koła z prostokątem - tower defense

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
kolizja koła z prostokątem - tower defense
» 2017-11-03 09:25:28
Witam. Zainteresował mnie temat Tower Defensów. Zastanawiam się jak sprawdzić, czy zasięg wieży obejmuje przeciwnika. Myślałem by na teksturze przeciwnika opisać koło i sprawdzać kolizje miedzy dwoma kołami ale to zbyt niedokłdane. Do sedna: jak sprawdzić kolizje między kołem a prostokątem?

Ps. Najlepiej gdyby ktoś kto napisał już TD mógł napisać jak rozwiązał ten problem byłoby mi miło :)
P-166395
» 2017-11-03 09:40:20
https://stackoverflow.com​/questions/5122228​/box-to-sphere-collision
https:/​/gamedev.stackexchange.com​/questions/33546​/circle-rectangle-collision-resolution

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
P-166396
» 2017-11-03 13:55:57
Masz prostokątnych wrogów?
P-166403
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-11-03 20:44:40
@Michall11 Poszperam, dzięki.

@pekfos
:D nie, ale będą do niego zbliżeni kształtem, przecież nie zrobię per pixel do TD. Jeśli mogę spytać, to jak rozwiązaliście to z @DejaVu przy Waszym projekcie?
P-166437
» 2017-11-03 21:02:16
Odleglosc srodka dwoch obiektow mniejsza niz promien zasiegu wiezy = wrog w zasiegu.
P-166438
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-11-03 21:19:24
Serio? Ale przecież w takim wypadku zasięg wieży obejmuje nogi, ale nie strzela, bo promień < odległość środek - środek. Choć w sumie...
P-166439
» 2017-11-03 21:26:24
Headshots only.

Zwykle TD robi się tak, że jest wiele małych wrogów, a nie kilka dużych. Na małych wrogach nie widać takich uproszczeń.
P-166440
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2017-11-03 21:55:16
W takim razie to wszystko. Dziękuję za odpowiedzi.
P-166442
« 1 » 2
 Strona 1 z 2Następna strona