Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML 2.0 problem dotyczący dźwięku.

Ostatnio zmodyfikowano 2017-11-21 16:09
Autor Wiadomość
dominator
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML 2.0 problem dotyczący dźwięku.
» 2017-11-21 16:09:37
Witam mam problem z dźwiękiem. Gdy dodaje do gry większą ilość obiektów (więcej niż 5) to w ostatnich kilku obiektach dźwięki nie działaja ,a w konsoli pojawia sie blad:

"An internal OpenAL call failed in SoundSource.cpp (65) : AL_INVALID_NAME, an unacceptable name has been specified"

Program działa,ale brakuje tych dźwięków. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Część kodu w tym momencie zaczął pojawiać się błąd:
C/C++
//int ai(sobiekty* ,sobiekty*);
class gra
{
public:
    sf::Clock clockg;
   
    sf::Clock clockatakg;
    sf::Clock clockatakp;
    sf::Clock clockmyszr;
    double szkody;
    typedef vector < sobiekty *> rasa;
    rasa gracz_1;
    rasa potwory_1;
    typedef vector < cprzedmioty *> typ;
    typ przedmioty;
   
    sobiekty * wgracz_1;
    sobiekty * wpotwory_1;
    cprzedmioty * wprzedmioty;
    sf::Music music[ 10 ];
    bool dodaj_muzyke();
    int ai( sobiekty *, sobiekty * );
    int ai2( sobiekty *, cprzedmioty * );
    int ai_walkagracz( sobiekty *, sobiekty * );
    int ai_walkapotwur( sobiekty *, sobiekty * );
   
    gra()
    {
        wgracz_1 = new cshrit( 10, 500 );
        wpotwory_1 = new ctrolskalny( 10, 90 );
        wprzedmioty = new cmiecz_krutki( 30, 500 );
       
    }
   
   
   
   
    int dodajobiekt()
    {
       
        gracz_1.push_back( wgracz_1 );
        potwory_1.push_back( wpotwory_1 );
       
       
        wpotwory_1 = new ctrolskalny( 1500, 300 );
        potwory_1.push_back( wpotwory_1 );
        przedmioty.push_back( wprzedmioty );
        wprzedmioty = new ctopur_wielki( 0, 500 );
        przedmioty.push_back( wprzedmioty );
       
        wprzedmioty = new clekka_zbroja( - 10, 500 );
        przedmioty.push_back( wprzedmioty );
        //cienszka zbroja nie ma dzwiekow ale tak sie dzieje kiedy powtuze tu inny przedmiot
        wprzedmioty = new ccienszka_zbroja( - 20, 500 );
        przedmioty.push_back( wprzedmioty );
       
    }
    int dodanyobiekt()
    {
        gracz_1[ 0 ]->przesun();
       
       
       
        for( int i = 0; i < potwory_1.size(); ++i )
        {
            if( ai( gracz_1[ 0 ], potwory_1[ i ] ) == 3 )
                 potwory_1.erase( potwory_1.begin() + i );
           
           
        }
       
       
       
       
        for( int i = 0; i < przedmioty.size(); ++i )
        {
            if( ai2( gracz_1[ 0 ], przedmioty[ i ] ) == 1 )
                 przedmioty.erase( przedmioty.begin() + i );
           
        }
    }
   
    int map1();
   
    ~gra()
    {
        delete wgracz_1;
        delete wpotwory_1;
        delete wprzedmioty;
       
       
    }
   
   
   
   
};


Proszę o pomoc i pozdrawiam.
P-167053
« 1 »
  Strona 1 z 1