SFML 2.0 problem dotyczący dźwięku.
Ostatnio zmodyfikowano 2017-11-21 16:09
dominator Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2.0 problem dotyczący dźwięku. » 2017-11-21 16:09:37 Witam mam problem z dźwiękiem. Gdy dodaje do gry większą ilość obiektów (więcej niż 5) to w ostatnich kilku obiektach dźwięki nie działaja ,a w konsoli pojawia sie blad: "An internal OpenAL call failed in SoundSource.cpp (65) : AL_INVALID_NAME, an unacceptable name has been specified" Program działa,ale brakuje tych dźwięków. Prosze o pomoc w rozwiązaniu problemu. Część kodu w tym momencie zaczął pojawiać się błąd: class gra { public: sf::Clock clockg; sf::Clock clockatakg; sf::Clock clockatakp; sf::Clock clockmyszr; double szkody; typedef vector < sobiekty *> rasa; rasa gracz_1; rasa potwory_1; typedef vector < cprzedmioty *> typ; typ przedmioty; sobiekty * wgracz_1; sobiekty * wpotwory_1; cprzedmioty * wprzedmioty; sf::Music music[ 10 ]; bool dodaj_muzyke(); int ai( sobiekty *, sobiekty * ); int ai2( sobiekty *, cprzedmioty * ); int ai_walkagracz( sobiekty *, sobiekty * ); int ai_walkapotwur( sobiekty *, sobiekty * ); gra() { wgracz_1 = new cshrit( 10, 500 ); wpotwory_1 = new ctrolskalny( 10, 90 ); wprzedmioty = new cmiecz_krutki( 30, 500 ); } int dodajobiekt() { gracz_1.push_back( wgracz_1 ); potwory_1.push_back( wpotwory_1 ); wpotwory_1 = new ctrolskalny( 1500, 300 ); potwory_1.push_back( wpotwory_1 ); przedmioty.push_back( wprzedmioty ); wprzedmioty = new ctopur_wielki( 0, 500 ); przedmioty.push_back( wprzedmioty ); wprzedmioty = new clekka_zbroja( - 10, 500 ); przedmioty.push_back( wprzedmioty ); wprzedmioty = new ccienszka_zbroja( - 20, 500 ); przedmioty.push_back( wprzedmioty ); } int dodanyobiekt() { gracz_1[ 0 ]->przesun(); for( int i = 0; i < potwory_1.size(); ++i ) { if( ai( gracz_1[ 0 ], potwory_1[ i ] ) == 3 ) potwory_1.erase( potwory_1.begin() + i ); } for( int i = 0; i < przedmioty.size(); ++i ) { if( ai2( gracz_1[ 0 ], przedmioty[ i ] ) == 1 ) przedmioty.erase( przedmioty.begin() + i ); } } int map1(); ~gra() { delete wgracz_1; delete wpotwory_1; delete wprzedmioty; } };
Proszę o pomoc i pozdrawiam. |
|
« 1 » |