Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Audiere, C++] Problem z odtwarzaniem dźwięku

Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-05 16:11
Autor Wiadomość
lenrokskate
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Audiere, C++] Problem z odtwarzaniem dźwięku
» 2010-07-05 14:01:55
Cześć, to znowu ja. Mam problem z tym głupim Audiere. Zlinkowałem, dołączyłem wszystko jak trzeba. Plik z piosenką (mp3) mam w folderze z binarką. Uruchamiam program i włączam piosenkę, ale jakoś jej nie słychać. Wszystkie głosnika full volume aż trzeszczy. Co ciekawe przez wxPlayer słychać dźwięk. Volume w kodzie mam ustawione na 0.5 . Wygląda to tak:

C/C++
// qt
void MainWindow::on_pushButton_clicked()
{
    AudioDevicePtr audiodevice( OpenDevice() );
    /*QString fileName = QFileDialog::getOpenFileName(this,
              tr("Open Image"), "C:\", tr("Sound Files (*.mp3 *.wav)"));*/
    //string sciezka = fileName.toStdString();
    OutputStreamPtr piosenka( OpenSound( audiodevice, "11_Apetyt.mp3", true ) );
    piosenka->setVolume( 0.5 ); //jak dałem 100 to też nic nie było xD
    piosenka->setRepeat( false );
    piosenka->play();
}
PLIK "11_Apetyt.mp3" jest w folderze. Nie wywala nic ani przy kompilacji ani uruchamianiu programu/piosenki.
P-19492
DejaVu
» 2010-07-05 14:59:04
http://forum.ddt.pl/?Tid=766

[google] audiere dźwięk - zobacz ile tematów z naszego forum na temat tej biblioteki.
P-19496
lenrokskate
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-07-05 16:11:41
rzeczywiście, mój problem polega na niszczeniu obiektu po wyjściu z bloku, ale jak zadeklaruję jedną zmienną globalnie z konstruktorem to potem nie mogę zmienić ścieżki do piosenki...

tzn. (programuję w qt) w pliku mainwindow.cpp mam globalnie zadeklarowane urządzenie i zmienną piosenki z konstruktorem w którym zawieram ścieżkę do piosenki -> potem np. w slocie już nie mogę zmienić ścieżki piosenki (na inną) bo nie mogę ponownie załadować konstruktora a zrobienie:
piosenka=OpenSound(audiodevice, "04_Szczęście.mp3",true);
niestety nie zadziała


#edit
w dokumentacji nie ma żadnej funkcji do tego:
documentation
P-19501
« 1 »
  Strona 1 z 1