[Audiere, C++] Problem z odtwarzaniem dźwięku
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-05 16:11
lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Audiere, C++] Problem z odtwarzaniem dźwięku » 2010-07-05 14:01:55 Cześć, to znowu ja. Mam problem z tym głupim Audiere. Zlinkowałem, dołączyłem wszystko jak trzeba. Plik z piosenką (mp3) mam w folderze z binarką. Uruchamiam program i włączam piosenkę, ale jakoś jej nie słychać. Wszystkie głosnika full volume aż trzeszczy. Co ciekawe przez wxPlayer słychać dźwięk. Volume w kodzie mam ustawione na 0.5 . Wygląda to tak: void MainWindow::on_pushButton_clicked() { AudioDevicePtr audiodevice( OpenDevice() ); OutputStreamPtr piosenka( OpenSound( audiodevice, "11_Apetyt.mp3", true ) ); piosenka->setVolume( 0.5 ); piosenka->setRepeat( false ); piosenka->play(); }
PLIK "11_Apetyt.mp3" jest w folderze. Nie wywala nic ani przy kompilacji ani uruchamianiu programu/piosenki. |
|
DejaVu |
» 2010-07-05 14:59:04 |
|
lenrokskate Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-07-05 16:11:41 rzeczywiście, mój problem polega na niszczeniu obiektu po wyjściu z bloku, ale jak zadeklaruję jedną zmienną globalnie z konstruktorem to potem nie mogę zmienić ścieżki do piosenki... tzn. (programuję w qt) w pliku mainwindow.cpp mam globalnie zadeklarowane urządzenie i zmienną piosenki z konstruktorem w którym zawieram ścieżkę do piosenki -> potem np. w slocie już nie mogę zmienić ścieżki piosenki (na inną) bo nie mogę ponownie załadować konstruktora a zrobienie: piosenka=OpenSound(audiodevice, "04_Szczęście.mp3",true); niestety nie zadziała #edit w dokumentacji nie ma żadnej funkcji do tego: documentation |
|
« 1 » |