[Allegro, C++] Obracanie bitmapy, za pomocą 'rotate_sprite'
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[Allegro, C++] Obracanie bitmapy, za pomocą 'rotate_sprite'

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Obracanie bitmapy, za pomocą 'rotate_sprite'
» 2010-07-06 19:31:23
Witam jak ta funkcje ta co w temacie  zrobic zeby obrazek obrocil się nie obracal ciagle , o 90 stopni?
P-19606
» 2010-07-06 19:45:36
C/C++
rotate_sprite( bufor, BITMAPA, x, y, itofix( 64 );

64 ponieważ w allegro nie operuje się na stopniach <0;360> tylko w przedziale <0;255>

tu masz funkcję zamieniającą stopnie na <0;255>
C/C++
int zamien( int stopnie )
{
    return int( 0.5 + stopnie /( 360 /( double ) 255 ) );
}
P-19607
» 2010-07-06 19:59:51
jemu nie o to chodzi

chodzi mu o to że rotate_sprite to taki blit z obracaniem, czyli obrazek będzie się obracał cały czas

zrób tak:
C/C++
rotate_sprite( ludek, ludek, 0, 0, itofix( 64 ) );
blit( ludek, bufor, 0, 0, x, y, ludek->w, ludek->h );
P-19609
» 2010-07-06 20:22:02
twoim sposobem rogi obrazka będą przycięte,
nie wiem po co autorowi tematu na stałe mieć obrócony obrazek jak można obracać go za każdym razem?
P-19610
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-07-06 20:45:59
Wlasciwie to chodzi mi o to co mi ison podal xD ale to tez moze mi sie przydac dzieki wszystkim ;p
P-19612
« 1 »
 Strona 1 z 1