[Allegro, C++] Obracanie bitmapy, za pomocą 'rotate_sprite'
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-06 20:45
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Obracanie bitmapy, za pomocą 'rotate_sprite' » 2010-07-06 19:31:23 Witam jak ta funkcje ta co w temacie zrobic zeby obrazek obrocil się nie obracal ciagle , o 90 stopni? |
|
ison |
» 2010-07-06 19:45:36 rotate_sprite( bufor, BITMAPA, x, y, itofix( 64 );
64 ponieważ w allegro nie operuje się na stopniach <0;360> tylko w przedziale <0;255> tu masz funkcję zamieniającą stopnie na <0;255> int zamien( int stopnie ) { return int( 0.5 + stopnie /( 360 /( double ) 255 ) ); }
|
|
lenrokskate |
» 2010-07-06 19:59:51 jemu nie o to chodzi chodzi mu o to że rotate_sprite to taki blit z obracaniem, czyli obrazek będzie się obracał cały czas zrób tak: rotate_sprite( ludek, ludek, 0, 0, itofix( 64 ) ); blit( ludek, bufor, 0, 0, x, y, ludek->w, ludek->h );
|
|
ison |
» 2010-07-06 20:22:02 twoim sposobem rogi obrazka będą przycięte, nie wiem po co autorowi tematu na stałe mieć obrócony obrazek jak można obracać go za każdym razem? |
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-07-06 20:45:59 Wlasciwie to chodzi mi o to co mi ison podal xD ale to tez moze mi sie przydac dzieki wszystkim ;p |
|
« 1 » |