[Allegro, C++] Problem z funkcją 'rotate_sprite'
Ostatnio zmodyfikowano 2010-07-06 22:59
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro, C++] Problem z funkcją 'rotate_sprite' » 2010-07-06 21:46:21 Witam tak to znowu ja . Moze mi ktos powiedziec jaki jest blad w tej funkcji,ale nie bijcie dzisiaj cos nie mysle xD int back( char bitmap[ 32 ] char bitmap_x[ 32 ], char car_x[ 32 ], char car_y[ 32 ], int lewo, int prawo ) { if( lewo <- 170 ) { bitmap_x++; rotate_sprite( bufor, bitmap, car_x, car_y, itofix( 64 ) ); } if( bitmap_x > 1300 ) { bitmap_x--; rotate_sprite( bufor, bitmap, car_x, car_y, itofix( 64 ) ); } };
|
|
ison |
» 2010-07-06 22:22:47 1: po co średnik na końcu funkcji? 2: brak przecinka między dwoma pierwszymi argumentami 3: w argumentach masz zadeklarowaną tablicę a traktujesz ją jako zwykłą pojedynczą zmienną 4: jeśli chcesz już przekazać chara do rotate_sprite to musisz go zrzutować na int'a 5: wiesz w ogóle jak działa funkcja rotate_sprite? dlaczego jako bitmapę przekazujesz tablicę charów? dla mnie to cała ta funkcja jest zła :p |
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-07-06 22:59:15 Juz wymyslilem lepsze rozwiazanie moze troche gorzej wyglada ale za to dobrze dziala ;p |
|
« 1 » |