[Allegro, C++] Problem z funkcją 'rotate_sprite'
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

[Allegro, C++] Problem z funkcją 'rotate_sprite'

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro, C++] Problem z funkcją 'rotate_sprite'
» 2010-07-06 21:46:21
Witam tak to znowu ja .
Moze mi ktos powiedziec jaki jest blad w tej funkcji,ale nie bijcie dzisiaj cos nie mysle xD

C/C++
int back( char bitmap[ 32 ] char bitmap_x[ 32 ], char car_x[ 32 ], char car_y[ 32 ], int lewo, int prawo )
{
    if( lewo <- 170 )
    {
        bitmap_x++;
        rotate_sprite( bufor, bitmap, car_x, car_y, itofix( 64 ) );
    }
    if( bitmap_x > 1300 )
    {
        bitmap_x--;
        rotate_sprite( bufor, bitmap, car_x, car_y, itofix( 64 ) );
    }
};
P-19617
» 2010-07-06 22:22:47
1: po co średnik na końcu funkcji?
2: brak przecinka między dwoma pierwszymi argumentami
3: w argumentach masz zadeklarowaną tablicę a traktujesz ją jako zwykłą pojedynczą zmienną
4: jeśli chcesz już przekazać chara do rotate_sprite to musisz go zrzutować na int'a
C/C++
( int ) nazwa_zmiennej
5: wiesz w ogóle jak działa funkcja rotate_sprite? dlaczego jako bitmapę przekazujesz tablicę charów?

dla mnie to cała ta funkcja jest zła :p
P-19619
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-07-06 22:59:15
Juz wymyslilem lepsze rozwiazanie moze troche gorzej wyglada ale za to dobrze dziala ;p
P-19621
« 1 »
 Strona 1 z 1