Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Debugger][Podgląd zmiennych]

Ostatnio zmodyfikowano 2018-01-29 12:27
Autor Wiadomość
HappyEnd
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Debugger][Podgląd zmiennych]
» 2018-01-28 13:03:13
Do pisania używam Falcon C++, chciałem podejrzeć wartości zmiennych w trakcie wykonywania się programu, jak zawsze ustawiłem BreakPointa i włączyłem kompilację. I tu sedno problemu, bo po lewej stronie w zakładce Variables nic się nie pokazuje, pusto. Zawsze wyświetlały się tam zmienne i ich wartości, co zrobić żeby wyświetlały się tam zmienne i odpowiadające im wartości ??? Istnieje może jakiś osobny debugger? Ogólnie jestem początkującym i jestem trochę zielony także jeśli to coś łatwego do rozwiązania to plz o wyrozumiałość ;p.
P-169075
pekfos
» 2018-01-28 13:48:06
Jako rozwiązanie proponuję użycie lepszego środowiska. A więc takiego które jest rozwijane i ma jakąś popularność.
P-169077
HappyEnd
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2018-01-28 14:03:58
Nie chce robić overkilla, i używać VS do pisania programów, których zadaniem jest posortowanie tablic itd. Próbowałem używać VS ale znacznie szybciej i wygodniej jest mi używać do takich celów Faclona. Bo z tego co pamiętam w VS musiałem tworzyć całe projekty, co powodowało wolniejszą kompilację. CodeBlocks może jest wyjściem?
P-169079
pekfos
» 2018-01-28 14:32:23
Bo z tego co pamiętam w VS musiałem tworzyć całe projekty, co powodowało wolniejszą kompilację.
Raczej dodatkową biurokrację. Możesz zawsze mieć 1 projekt i wykorzystywać go wielokrotnie do krótkich testowych programów. CodeBlocks pozwala na kompilację pojedynczych plików.
P-169080
geceves
» 2018-01-28 19:42:14
@HappyEnd,

Narzędzia są od tego aby pomagać ;) To, że jest duże nie znaczy, że to overkill.

VS normalnie obsługuje projekty bez tworzenia projektu po prostu otwierając folder w VS (Develop code in Visual Studio without projects or solutions).