Vulkan Api ; VkInstance ; sens tworzenia wielu instancji vulkan
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Vulkan Api ; VkInstance ; sens tworzenia wielu instancji vulkan

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Vulkan Api ; VkInstance ; sens tworzenia wielu instancji vulkan
» 2018-02-18 03:07:41
Cześć,

Uczę się obsługi Vulkan Api. Interesuje mnie czy jest jakakolwiek potrzeba i sens w tworzeniu wielu instancji Vulkan.

Ogólnie uczę się Vulkana, żeby ogarnąć trochę performance i doszło do momentu, że zauważyłem, że można tworzyć wiele instancji vulkana w jednej aplikacji (całkiem późno mi przyszło to spostrzeżenie). Nie przepadam za zmienianiem wcześniej napisanych algorytmów z powodu wcześniejszych błędnych założeń, dlatego pytam najwcześniej jak mogę, czy to jest jakkolwiek funkcjonalne, czy to po prostu chamskie zerwanie z konwencją maszyny stanów (OpenGL) ? ;)

Będę wdzięczny za pomoc
P-169500
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2018-02-18 03:10:54
Z góry przepraszam za złe miejsce założenia tematu, jakbym mógł prosić moderatorów o przeniesienie do 'Biblioteki'
P-169501
» 2018-02-18 21:57:09
Chyba będziesz musiał sam poeksperymentować lub zadać pytanie na stackoverflow - tam jest spora szansa, że znajdzie się ekspert tej technologii i coś Ci odpowie.
P-169505
« 1 »
 Strona 1 z 1