[OpenGL, C++ ] Problem z wyświetlaniem kursora myszy ("znikający" kursor)
Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-02 09:36
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL, C++ ] Problem z wyświetlaniem kursora myszy ("znikający" kursor) » 2010-08-01 10:25:53 Ściągnałem sobie sdk OpenGL, i uruchamiam sobie przykłady. Wszystko jest ok, działa, ale jak nie ruszam myszką to jej w ogóle nie widać. Jak już ją porusze to sie pojawi z takim jakby kwadratem koło niej i jak przestane nią ruszać to z powrotem znika... Dodam też, że wczesniej ściągnałem sobie Esenthel Engine i tam był program napisany w OpenGL i był taki sam problem z myszką... Co może być tego przyczyną? A może ktoś miał taki sam problem?:D Moja karta graficzna to GeForce GTS 250 (2Gb) z obsługą Pixel Shader 3.0 i Vertex Shader 3.0... |
|
SeaMonster131 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2010-08-01 16:19:56 Widze że chyba nikt nie spotkał się z takim problemem :P No cóż, może jeszcze sie dokopie gdzieś w google... Ale temat pozostawiam otwarty w razie czego jak ktoś inny by coś wiedział lub komuś coś by się przypomniało :) |
|
lenrokskate |
» 2010-08-02 09:36:40 nie do końca rozumiem o co ci chodzi... wydaje mi się, że po prostu kursor myszki nie jest odpowiednio buforowany i ci miga, dodatkowo ściąga kawałki ze starej bitmapy (znam to na przykładzie allegro)
spróbuj skompilować kod z innego kursu i wtedy sprawdź |
|
« 1 » |