Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[OpenGL, C++ ] Problem z wyświetlaniem kursora myszy ("znikający" kursor)

Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-02 09:36
Autor Wiadomość
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[OpenGL, C++ ] Problem z wyświetlaniem kursora myszy ("znikający" kursor)
» 2010-08-01 10:25:53
Ściągnałem sobie sdk OpenGL, i uruchamiam sobie przykłady. Wszystko jest ok, działa, ale jak nie ruszam myszką to jej w ogóle nie widać. Jak już ją porusze to sie pojawi z takim jakby kwadratem koło niej i jak przestane nią ruszać to z powrotem znika...
Dodam też, że wczesniej ściągnałem sobie Esenthel Engine i tam był program napisany w OpenGL i był taki sam problem z myszką... Co może być tego przyczyną? A może ktoś miał taki sam problem?:D Moja karta graficzna to GeForce GTS 250 (2Gb) z obsługą Pixel Shader 3.0 i Vertex Shader 3.0...
P-20335
SeaMonster131
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-08-01 16:19:56
Widze że chyba nikt nie spotkał się z takim problemem :P
No cóż, może jeszcze sie dokopie gdzieś w google... Ale temat pozostawiam otwarty w razie czego jak ktoś inny by coś wiedział lub komuś coś by się przypomniało :)
P-20336
lenrokskate
» 2010-08-02 09:36:40
nie do końca rozumiem o co ci chodzi... wydaje mi się, że po prostu kursor myszki nie jest odpowiednio buforowany i ci miga, dodatkowo ściąga kawałki ze starej bitmapy (znam to na przykładzie allegro)

spróbuj skompilować kod z innego kursu i wtedy sprawdź
P-20341
« 1 »
  Strona 1 z 1