Jest to mój 1. edytor więc jak coś źle to możecie mnie poprawić :)
short int map[ 13 ][ 16 ] =
{
1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0,
1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1
};
void wys_mape()
{
int licznik_x, licznik_y;
for( licznik_x = 0; licznik_x < 16; licznik_x++ )
{
for( licznik_y = 0; licznik_y < 13; licznik_y++ )
{
blit( teren, bufor,( map[ licznik_y + mapa_y ][ licznik_x + mapa_x ] % 4 ) * 40,( map[ licznik_y + mapa_y ][ licznik_x + mapa_x ] / 4 ) * 40, licznik_x * 40, licznik_y * 40, 40, 40 );
}
}
};
while( speed > 0 )
{
if( mx >= 670 && mx < 670 + 40 && my >= 100 && my < 140 && mb == 1 ) {
kafel1inmemory = true;
}
int mmx = mx / 40, mmy = my / 40;
if( kafel1inmemory && mb == 1 && mx < 640 && my < 520 ) {
map[ mmx ][ mmy ] = 10;
}
if( mb == 2 ) {
kafel1inmemory = false;
}
speed--;
}