Wyświetlanie sprite przy kolizji i pauza - sfml
Ostatnio zmodyfikowano 2019-01-13 22:38
Wrobek12 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2019-01-13 15:07:05 O takim rozwiązaniu w sumie nie pomyślałem, dzięki za wskazówkę :) |
|
Wrobek12 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2019-01-13 22:00:03 Jednak pojawił się mam nadzieję już ostatni problem. Na początku kodu deklaruję zegar: sf::Clock Zegar sf::Clock Zegarek
if (Zegarek.getElapsedTime().asMilliseconds() > 100.0f) // tiktak to zegar kolejny zegar, ale nie ma on znaczenia { a = Zegar.getElapsedTime().asSeconds(); Czasik.Czas(a); Czasik.draw(window);
}
Funkcję wypisywania na ekranie pominę, bo raczej działa poprawnie. Mój problem polega na tym, że ten kod poprawnie pokazuje czas w sekundach, ale od startu programu, a chciałbym aby pokazywał czas od konkretnego momentu ( czyli startu gry pomijając wybór opcji ). Najprościej byłoby zapewne dodać Zegar.restart(); w czasie startu samej gry, tylko wtedy zamiast pokazywać czas, wyświetla mi się niezmiennie zero. W którym momencie powinienem zatem wstawić komendę restart ? Może w ogóle to co robię jest błędne ? |
|
pekfos |
» 2019-01-13 22:35:49 W którym momencie powinienem zatem wstawić komendę restart ? |
W momencie, w którym chcesz zrestartować zegar. |
|
Wrobek12 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2019-01-13 22:38:08 Chodziło mi o to, że przy instrukcji warunkowej: if(zaczynam gre ) { Zegar.restart(); }
Cały czas wynik równy był zeru. Udało mi się już to rozwiązać wstawiając nieco inną funkcję i czas zaczyna się odliczać normalnie :)
Dziękuję za dzisiejszą i wcześniejszą pomoc, więcej problemów nie przewiduję, bo nic nowego już nie zamierzam wstawiać. |
|
1 2 3 « 4 » |