Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Wyświetlanie sprite przy kolizji i pauza - sfml

Ostatnio zmodyfikowano 2019-01-13 22:38
Autor Wiadomość
Wrobek12
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2019-01-13 15:07:05
O takim rozwiązaniu w sumie nie pomyślałem, dzięki za wskazówkę :)
P-173535
Wrobek12
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2019-01-13 22:00:03
Jednak pojawił się mam nadzieję już ostatni problem. Na początku kodu deklaruję zegar:
sf::Clock Zegar
sf::Clock Zegarek

if (Zegarek.getElapsedTime().asMilliseconds() > 100.0f)  // tiktak to zegar kolejny zegar, ale nie ma on znaczenia
{

a = Zegar.getElapsedTime().asSeconds();
Czasik.Czas(a);
Czasik.draw(window);

}

Funkcję wypisywania na ekranie pominę, bo raczej działa poprawnie. Mój problem polega na tym, że ten kod poprawnie pokazuje czas w sekundach, ale od startu programu, a chciałbym aby pokazywał czas od konkretnego momentu ( czyli startu gry pomijając wybór opcji ).
Najprościej byłoby zapewne dodać Zegar.restart(); w czasie startu samej gry, tylko wtedy zamiast pokazywać czas, wyświetla mi się niezmiennie zero. W którym momencie powinienem zatem wstawić komendę restart ? Może w ogóle to co robię jest błędne ?
P-173538
pekfos
» 2019-01-13 22:35:49
W którym momencie powinienem zatem wstawić komendę restart ?
W momencie, w którym chcesz zrestartować zegar.
P-173539
Wrobek12
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2019-01-13 22:38:08
Chodziło mi o to, że przy instrukcji warunkowej:
if(zaczynam gre )
{
Zegar.restart();
}

Cały czas wynik równy był zeru. Udało mi się już to rozwiązać wstawiając nieco inną funkcję i czas zaczyna się odliczać normalnie :)

Dziękuję za dzisiejszą i wcześniejszą pomoc, więcej problemów nie przewiduję, bo nic nowego już nie zamierzam wstawiać.
P-173540
1 2 3 « 4 »
Poprzednia strona Strona 4 z 4