Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Silnik graficzny do gier 2D

Ostatnio zmodyfikowano 2010-08-09 15:43
Autor Wiadomość
szyx_yankez
» 2010-08-08 17:47:11
W Dev-C++ przecież da się pisać w directx'ie, co prawda występuje dużo komplikacji ale w miarę prostą grę dało by rade napisać.
P-20599
lenrokskate
» 2010-08-08 18:19:03
ale i tak nie pisz w Devie - chyba, że chcesz aby twój przyszły, 1000-linijkowy kod się kiedyś przez "przypadek" zjeb**
P-20600
szyx_yankez
» 2010-08-08 18:48:02
Nom właśnie kiedy zaczynałem, od Dev-C++ miałem, sytuację w której po 4h kodzenia aplikacja zawiesiła się, i całe 4h pracy przepadło. Przerzuć się np. na Code::Blocks 10.05 + MinGw, dostajesz funkcjonalne IDE i do tego MinGw 4.4 bez zbędnych konfiguracji.
P-20602
Animax97
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-08-08 20:35:59
@UP
Mógłbym prosić o jakieś linki do tych środowisk?
Bo nie zbyt się orientuję w tym temacie ;[
P-20603
lenrokskate
» 2010-08-08 20:42:17
P-20604
Animax97
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2010-08-08 21:42:39
@UP
Thx xD
Już pobieram, dam edita co i jak ;]
P-20607
steckel
» 2010-08-08 23:47:58
Ja polecam NetBeans, bo podkreśla błędy w trakcie pisania, ma dobry system podpowiedzi i pozwala pisać w innych językach.
P-20619
szyx_yankez
» 2010-08-09 10:06:52
Ja polecam NetBeans[...]
Każdy poleca coś innego, ile jest programistów tyle jest gustów, co do IDE i kompilatorów.

@UP
Mógłbym prosić o jakieś linki do tych środowisk?
Nie rozumiesz, Code::Blocks to środowisko a MinGw(GNU GCC Compiler) to kompilator - C::B + MinGw(środowisko + kompilator).
P-20624
1 « 2 » 3
Poprzednia strona Strona 2 z 3 Następna strona